Gå til innhold

Fredagskveld før japsetreffet, hva skjer?

Ranger emnet

Awex

Anbefalte innlegg

Jeg skal selvsagt nedover til vålerbanen førstkommende lørdag. Jeg er en av de som ikke bor i umiddelbar nærhet, så jeg kjører nedover på fredag formiddag. Siden det er snakk om en del festligheter på fredagskvelden, vurderer jeg sterkt å bli med på dette.

Spørsmålet mitt er da,hvor skal folk samles på fredagskvelden?

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir nok action på STØA camping !!

ellers så går det løse ?!? Rykter om at E_Spagen her på forumet skal ha noen festligheter ! ikke vet jeg :rolleyes:

Men jeg drar nok kansje til Støa hvis disse ryktene viser seg å faktisk være løse !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har hørt støa camping bli nevnt i denne sammenhengen, takk for at du minnet meg på det. Er det noen som kan bekrefte dette?

Originally posted by LilleGud

det blir nok action på STØA camping !!

ellers så går det løse ?!? Rykter om at E_Spagen her på forumet skal ha noen festligheter ! ikke vet jeg :rolleyes:

Men jeg drar nok kansje til Støa hvis disse ryktene viser seg å faktisk være løse !

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E_S har vel besøk av en del folk ja.. men Støa er jo oppbook'a av japse-entusiaster så det blir nok flest folk der ;) Vet at 200sx-klubben, toyota-klubben, og honda-klubben, med venner, ihvertfall skal være der på fredags-kvelden..

Bare så det er sagt.. vi, arrangørene av treffet, arrangerer ingenting på støa.. men det er bare å komme og ta med deg det du trenger for å ha det morro selv.. Treffer garantert andre likesinnede.

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MR2turbo

Regner med at det blir full fart på Støa, ja!! beer beer beer beer

Campingen åpner egentlig ikke før helga etter, men det er alikevel fullt der på grunn av treffet.. De allerfleste skal nok bo der.. Bra plass, kun et par km fra banen.. :)

Skal du være med i kolonnen fra Maxi (kl: 08.00?) på fredag?

For en kompis og jeg (kjører en sort 90 mod Supra 3.0 TIC) vet omtrent ikke veien opp, og ivertfall ikke hvor Støa camping er:op

Litt dumt at vi kjører oss vill oppi der, kommer som savnet på nyhetene og slikt:rolleyes: (er folka til det)

Men jeg ser at vi må handle inn noe festbrus i store kvantum:cool:

1990 Volvo 740 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat

1989 Volvo 740 GL

1997 Honda CBR 900RR Fireblade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stolten

For en kompis og jeg (kjører en sort 90 mod Supra 3.0 TIC) vet omtrent ikke veien opp, og ivertfall ikke hvor Støa camping er:op

Litt dumt at vi kjører oss vill oppi der, kommer som savnet på nyhetene og slikt:rolleyes: (er folka til det)

Lykke til å komme på nyhetene hvis man blir borte oppi her. Uansett, folk på bygda er som regel hyggelige (hvis man treffer dem), bare å spørre om veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stolten

Ja, vi møtes der klokka 0800, på fredag..

Morro hvis dere vil slå følge.. Vi har ikke helt oversikt over hvor mange vi blir som kjører sammen.. Men tror nok at det blir endel..

Jeg og flere andre var der jo i fjor, så vi finner greit frem dit. Ikke at det er så vanskelig, men sånn alikevel :)

Tror vi må få til å stoppe på et kjøpesenter når vi nærmer oss, så vi får kjøpt inn kalde pils! :op

Markus

MR2turbo "Kamelonen"

bilen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider