Gå til innhold

Mitsubishi Evo. 10!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

det er ikke EVOX .. men den gir design hint til hvordan EVOX blir seende ut

den der heter Concept-X

EVOX blir mer annonym enn det der (men den blir ikke anonym)

 

 

Bruk øya og les hva jeg skreiv du ;)

 

Så i et eller annet bil blad når jeg var hos en kompiss at det er en CONCEPT EVO 10. ;)

 

EDIT: eller X da for de som er litt pirkette ;) :P

88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk

96 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det automat så er bilen utelukket for min del... men kan gjerne komme som eget valg... Har hørt at de testet dette på EVO IX med automat men da kokte oljen i girkassen med automat og tålte ikke stresset...

 

Minner meg om en Mitsubishi (Galant tror jeg) USA-modell med turbokonvertering og automat. Var visst ikke første gangen han hadde rasa kassa da jeg bytta den.

Og den rasa en gang til før den en gang var levert tilbake til kunden etter overhaling og forsterking. Da kom jeg med to forslag: Bygg om til manuell eller sett inn kasse fra VR4 og blokker bakhjulstrekken. Det ble det siste alternativet ettersom vi hadde jobben via Halden Automatgir service.

Ved første montering var ikke 4WD blokkert, så bilen rulla sakte ut på veien da den sto parkert i en bakke utenfor verkstedporten. :D

Tror jeg pella den kasse inn og ut fem ganger før den var ok. Rekorden var inn og ut på 1.5t med oljefylling. :D

Var en fyr i Oslo som hadde den bilen da, hvit perlemor med røde FnF tribals på sida og diger vinge. Helt 100% "import-tuner" stuk både innvendig og utvendig og ok anlegg. Ikke allverden med arbeid i finish men så greit ut på avstand.

Vet at det finnes bilder av den på nett ett eller annet sted, men jeg husker ikke hvor... Web adressen sto i ruta på bilen.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår