Gå til innhold

Pioneer avh-p7500dvd selges

Ranger emnet

Nuttza

Anbefalte innlegg

Sist Nuttza dreiv med en slik auksjon som dette, da hadde jeg ledende bud og var i god tro om at jeg skulle vinne sub'n. Men, selvsagt. Det hadde seg jo slik at han hadde fått bud via sms / mail / PM, uten at han innformerte om det i tråden sin. Så fordiom du leder budet her i tråden hans vil det ikke si at du vinner budet.

Bare så dere ikke jubler og er glade, også er dere blitt lurt dere også.

4000,- er forresten en veldig bra pris for denne spilleren som koster 9990 ny hos Bilradiospesialisten. At den koster 700$ i USA kan man ikke sammenligne med. Alt er billigere 'over there' og når denne spilleren er kjøpt i Norge vil den ha et annet prisleie. Dessuten kommer vel frakta på ca 100$ også, da er man oppe i 5000kr. Moms av det er 1250kr + tollgebyr etc. Så man ender vel på ca 6500kr fra USA, og da har man ikke radio som fungerer ordentlig i Norge.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4000,- er forresten en veldig bra pris for denne spilleren som koster 9990 ny hos Bilradiospesialisten. At den koster 700$ i USA kan man ikke sammenligne med. Alt er billigere 'over there' og når denne spilleren er kjøpt i Norge vil den ha et annet prisleie. Dessuten kommer vel frakta på ca 100$ også, da er man oppe i 5000kr. Moms av det er 1250kr + tollgebyr etc. Så man ender vel på ca 6500kr fra USA, og da har man ikke radio som fungerer ordentlig i Norge.

Så du ikke hva jeg skrev? 4500,- ink. frakt... Og hvorfor kan ikke det sammenliknes? Tar 2 uker så har du varen hjemme. Moms? Ja, det er et fint ord som uten problemer kan unngås også nevnt tidligere i tråden... Radio som ikke funker? Merkelig, alle mine US bilradioer har funket/funker "ordentlig" her i landet. Nei, kjøp i utlandet folkens, så KANSKJE dem skjønner her i landet at prisene MÅ ned en gang...

N.B. Selgeren av dette produktet har tydeligvis kjøpt det i US siden han nevner det i annonsen sin.

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...