zuhr Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Ja, får vel følge flertallet. Gått til anskaffelse av en golf III. 1,6L 100HK Gått 113 000. Her er hvilke planer jeg har for den mot/i sommer(en) - Nye lykter angels eyes - Ny grill. - Nye sommers felger - Spredere / tåkelys - Frontspoiler. Kunne vært artig om folk kom med litt ideer, tenker også noen tips til nye sommers felger, sleng gjerne med url. Slenger også ut litt bilder av bilen: Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Pen bil, blir bra når du kommer igang med "to do"-lista.. :) Åssen årsmodell er det..? Var gått lite igrunn.. :) Kunne trengt en vask din også ser jeg, så vi skulle tatt en vask/poleringstur i januar en gang.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Pen bil! anbefaler de lyktene der! hadde de selv på 3rn jeg hadde.. :) Når du skal ha spredere, monter de helt nede i fangeren, i de hullene ut på siden der! da blir den sint! spes med badlook også :) slik var det hos meg : bilen så ikke ut da bildene ble tatt men :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Pen bil, blir bra når du kommer igang med "to do"-lista.. :) Åssen årsmodell er det..? Var gått lite igrunn.. :) Kunne trengt en vask din også ser jeg, så vi skulle tatt en vask/poleringstur i januar en gang.. :) takk takk =) Det er en 96 modell. Har ikke gått mye nej, fulgt alle service. 2 eiere. Eneste er at det er litt steinsprut ved panseret :/ Den er jeg så med på :) hehe Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Pen bil! anbefaler de lyktene der! hadde de selv på 3rn jeg hadde.. :) Når du skal ha spredere, monter de helt nede i fangeren, i de hullene ut på siden der! da blir den sint! spes med badlook også :) Knall, jeg har blitt litt ivrig på de lyktene der. Hvordan gjorde du det? Fjerna du blinkerne nede eller? Koblet det over til hovedlyktene? eller kjørte du begge deler? Tenkte å ta sprederne så langt ned som mulig, er enig med at det ser best ut. Hvilke spredere handlet du deg? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Knall, jeg har blitt litt ivrig på de lyktene der. Hvordan gjorde du det?Fjerna du blinkerne nede eller? Koblet det over til hovedlyktene? eller kjørte du begge deler? Tenkte å ta sprederne så langt ned som mulig, er enig med at det ser best ut. Hvilke spredere handlet du deg? De er tøffe :) Kobla ut blinkerene nede og kobla de i lyktene på ja :) Tøfft ble det :) Kjøpte de på Biltema, men, bilen ble så ut som en sjeløyd blind elg med sinnsforvirringer, så ta heller å kjøp hella sine linse spredere, de er mindre, og mer kvalitet ! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 De er tøffe :) Kobla ut blinkerene nede og kobla de i lyktene på ja :) Tøfft ble det :) aha, okei. Fjerna du blinkerne å satt inn tom "plast" eller? Bare låt du dem være der? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 aha, okei. Fjerna du blinkerne å satt inn tom "plast" eller? Bare låt du dem være der? heh, hadde latt de være der, men klarte å knuse de å slik så. hehe :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 hehe, skjønner :-) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 men kjøp deg glassklare spredere/blinkers å sett der, og hella spredere, bad look, + xenon kit i kjørelysene og skarpe hvite pærer i sprederene så blir det krem! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Fin bil! Forslag: senk er tingen!;) http://www.eiker.com har gode billige TUV godkjente fjører;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Her ser du hvordan jeg gjorde det med der hvor det org. er blinklys: Plannen min er å få plastsveiset en plate over der, og gå over hele fangeren med glassfibersparkel - clean... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Her ser du hvordan jeg gjorde det med der hvor det org. er blinklys: Ble jo knall :-) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 På enkelte angels eyes har jeg hørt at alt under 96modeller trenger en slags converter slik at det fungerer. Dette pleier også å følge med. Trenger man det på følgende lykter? Skal også handle lyktene til en med 95modell golf. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Jeg fikk med kabler helt tilbake til batteriet på mine, så tipper nok det, ja.. Men Sly har vel 94-modell ellerno så husker vel hvordan det var på sin.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg