zuhr Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Og prisen var vel 400kroner eller noe. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Og prisen var vel 400kroner eller noe. Ja 400 spenn i 2006... Helt klart verdt det... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Angående MSN-greie; Han hadde 2stk tilgjengelig.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Knall :) Kjett at det er flom i Tyskland :/ Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Endelig fint vær her også, ser ut som snøen smelter sakte men sikkert. Tok derfor noen bilder. Har ikke fått komt igang skikkelig, da frontleppa mi ligger i tyskland pga flom :( Emblemfrigrill og panserforlenger er bestilt. Venter også på klarglass blinker/tåkelys sett til fronten. Felgene er ikke akkurat mye å skryte av :p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Nå, det finnes da styggere felger enn det der også da :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Nå, det finnes da styggere felger enn det der også da :iconsm hehe, tenkte å kaste på de jeg har som sommersfelger nå på vinter. Må ha meg nye sommersfelger. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Vel, da har jeg fått satt på de nye tåkelykt settene. Ble bra synes jeg, passet virkelig med hovedlyktene. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på dette før :P Istedet for dummydeksler osv. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Ble bra det der.. :) Må bare bytte ut de oransje pærene med noen i krom eller lignende, slik at du slipper den oransje fargen i reflektoren.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Ble bra det der.. :)Må bare bytte ut de oransje pærene med noen i krom eller lignende, slik at du slipper den oransje fargen i reflektoren.. Jess, det hadde du gjort? Eller tar jeg feil da? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Var de tåkelysa du hadde før originale eller? Hvor kjøpte du de nye forresten, og hvordan kobles de, er det på hovedlysbryteren, må man ha den som har 2 hakk som du trekker ut? Trekk ut 1 og 2 hakk, hva er det som lyser da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 zuhr; Ja, jeg har pærer i chrome, selges vel vertfall hos Autospar.. kremt; De nye er kjøpt av en privatperson som importerer (1000kroner ferdig levert på døra).. Send en PM om du er intressert, så kan jeg gi deg kontaktinfo.. Når det gjelder bryter man drar ut, så er vel 1 hakk ut tåkelys fremme, og 2 hakk ut tåkelys fremme + tåkelys bak.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barbie Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Synes ikke du skla ta ut de orange pærene i tåkelysa jeg pga at du har jo orange lys i front lyktene.. Det matcher jo drit bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Var de tåkelysa du hadde før originale eller?Hvor kjøpte du de nye forresten, og hvordan kobles de, er det på hovedlysbryteren, må man ha den som har 2 hakk som du trekker ut? Trekk ut 1 og 2 hakk, hva er det som lyser da? De tåkelysa jeg hadde før er "orginale" Er slike man får om man har orginalt tåkelys på golfen sin. Jeg har lagt opp egen bryter, siden jeg ikke orginalt har spredere. Se tidligere i tråden hvordan jeg gjorde det :) Marvil skaffer spredere vettu :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Kom over dette tilbudet her: Hvordan ser 4alu felgene ut, noen som aner? Er det de som er avbildet der? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg