kremt Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Sikkert standard 5-eiket tenker jeg m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Sikkert standard 5-eiket tenker jeg m'm no bilder? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Ingen som vet, ingen som vet? =P Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Nå vil jeg se bilder.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Nå vil jeg se bilder.. :D Skal ta bilder etter Torsdagsklubben :p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Knall!! Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Veel, da har jeg og Morten (240tic) montert armlene i golfa våres. Storfornøyd, her er noen bilder. Eneste - er at "holdern" ikke er laget av metall, men noe ala plastikk kan man si. Men virker som det holder bra. Det var med skrurer, så vi bare borret 4 hull, og skrudde fast armlene :) Tok ikke mange minuttene. Og det er oppbevaringsrom, glemte å ta bilde av det. Faktisk ganske stort ;p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Sweet! Får se om jeg får montert min i morra.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Dette ble bra gitt cheers Må vel få bestilt seg en sånn en snart da, er deilig hvertfall å ha det kiddie Var litt lysere enn jeg trodde i skinnet men. Tok dere og monterte den helt bake ved askebegeret? Ble det bra nok plass ved å skyve setene helt frem for og montere det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Dette ble bra gitt cheers Må vel få bestilt seg en sånn en snart da, er deilig hvertfall å ha det kiddie Var litt lysere enn jeg trodde i skinnet men. Tok dere og monterte den helt bake ved askebegeret? Ble det bra nok plass ved å skyve setene helt frem for og montere det? Ja, må virkelig si det er digg, å bare ha armen der mens enn girer, hehe Monterte nesten helt bak, men askebegeret blir der, kobler ikke så langt vekk. Får plass til begge deler. Dro bare setene helt frem ja, også monterte, god plass :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Råfett! Ett par smp: du sier at dere bare borra hull og skrudde, men på de første par bildene syns jeg jeg kan se noe som minner om gaffateip? Men det er kanskje ikke det? Henger greia godt fast, eller virker det litt jalla? Og er toppen av armlenet svart, slik som på bildet fra mobilsentrum, eller mer gråaktig som på bildene dine? Kunne tenke meg at det bare er blitzen som spiller meg ett puss, men greit å være på den sikre sida;) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Råfett!Ett par smp: du sier at dere bare borra hull og skrudde, men på de første par bildene syns jeg jeg kan se noe som minner om gaffateip? Men det er kanskje ikke det? Henger greia godt fast, eller virker det litt jalla? Og er toppen av armlenet svart, slik som på bildet fra mobilsentrum, eller mer gråaktig som på bildene dine? Kunne tenke meg at det bare er blitzen som spiller meg ett puss, men greit å være på den sikre sida;) øøøh, er nok ikke noe gaffing nei =P det er jo liksom festet til armlene det man ser. Den henger bra fast den ja :) Fargen er akkurat slik som på bildene mine. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 ble godt å kjøre med ja:) men kvaliteten er nok ikke på toppen av buska hehe tror ikke man skal lene seg så veldig hardt på den hehe også litt synd med fargen, særlig i bil min hvor det er sort skinn men ble helt greit:) allefall god å ha der:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Svart skokrem fikser biffen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Svart skokrem fikser biffen :D haha :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg