xxxskau Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 hva er det du har kjøpt for å få den fronten du har. er det bare ny grill å lista å angel eyes. tenker ikke på fangeren. hvor var det du handla det hen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 hva er det du har kjøpt for å få den fronten du har. er det bare ny grill å lista å angel eyes. tenker ikke på fangeren. hvor var det du handla det hen ? Det er nok fronten din Sly :-) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 hva er det du har kjøpt for å få den fronten du har. er det bare ny grill å lista å angel eyes. tenker ikke på fangeren. hvor var det du handla det hen ? Det som er bytta/satt på er vel; - Panserforlenger/badlook, størrelse bred - Emblemfri grill med 2 riller - G4-look-lykter Får tak i det meste hos dem som selger G3-styling, som f.eks Autospar, VW Car Consult, Maxam Tuning, NBS, Kenth Auto Tuning, osv.. :) Panserforlenger og grill koster vel ca 1100 spenn, og lyktene fra 2500 og oppover..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Det som er bytta/satt på er vel;- Panserforlenger/badlook, størrelse bred - Emblemfri grill med 2 riller - G4-look-lykter Får tak i det meste hos dem som selger G3-styling, som f.eks Autospar, VW Car Consult, Maxam Tuning, NBS, Kenth Auto Tuning, osv.. :) Panserforlenger og grill koster vel ca 1100 spenn, og lyktene fra 2500 og oppover..? Helt riktig - er ikke mer gjort... Trenger egentlig ikke mer heller syns nå jeg... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Helt riktig - er ikke mer gjort... Trenger egentlig ikke mer heller syns nå jeg... Helt enig, enn må passe på så det ikke blir for mye Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Helt enig, enn må passe på så det ikke blir for mye Jepp... For mye ser hvertfall ikke bra ut... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Tips og forslag til hva slags merke jeg skal velge på kurvelys/tåkelys/spredere ? Url. Da var hovedlykter bestilt ;) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 kjøp på biltema du og :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg kjøpte mine på thorshov, funker fint som bare fy de... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Noen som har følgende baklykter: Klarglass, CrystalEdge, Rød/Sølv, Kunne tenkt meg å sett noen bilder av denne i bruk. :-) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 takk :) fant de på autospar: baklykter Er dem så billige? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 jepp, ettersom etterspørselen har gått opp de siste åra, har de blitt billigere og billigere. Men selvfølgelig avhenger pris fra merke til merke, da enkelte har bedre kvalitet og finish enn andre. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barbie Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hvorfor ikke kjøpe samme lykter bare at de er litt sota da?! Crystal edge sort! Mye kulere.. Omtrent ALLE har jo de lyktene der da... Crystal edge rød/sølv.. Og gamle....... De hadde passe bilen din mye bedre kanskje.. Du har jo mørk bil.. De lyktene er også på autospar.. Men alle har jo sin mening da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barbie Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg får ikke til å legge inn noen bilder jeg.. Men på autospar.. Under blinklykter... Der er det spredere til deg hvis du skal ha i fangeren foran.. 1399kr koster de... Det er klargalss og de matcher, angel eyes dine og baklyktene =P Jeg har hella klarlykter. Ikke noe å skryte av.. Bare dugger men fikk de billig så why not :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg