zuhr Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hvorfor ikke kjøpe samme lykter bare at de er litt sota da?! Crystal edge sort! Du tenker litt på de her du? Noen som har bilder av dem i bruk da? på mørk bil feks. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 jepp, ettersom etterspørselen har gått opp de siste åra, har de blitt billigere og billigere. Men selvfølgelig avhenger pris fra merke til merke, da enkelte har bedre kvalitet og finish enn andre. okei, noe erfaring fra JOM? autospar sine Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barbie Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Ja de jeg tenkte på.. Jeg har Crystal edge sølv jeg....... Dugget på ene sia mi men det var pga. andre årsaker.. MEn de er helt greie.. De er jo billige så deretter er de å.. Men jeg er veldig fornøyd med mine =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 tja, en liten update. Har nå slengt iveien bestilling og venter nå på følgende: og Driver å titter litt etter noen spredere jeg kan handle meg nå :) Leveringstid på hovedlyktene er på rundt 2uker iflg autospar. Baklyktene er det også noe levering på. Par uker der også :???: Det jeg faktisk ikke har sjekket er om de er "E-godkjent" Men det skulle ikke by på no problemer? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Om dem ikke er E-merket kan du få problemer i kontroll.. Jeg var innom Biltilsynet for en uke siden med mine for å høre om jeg burde ha dem inn i vognkortet (pga angel eyes-problematikkgreier), men fikk beskjed om at det ikke var noe vits siden de både var E-merket og TUV-godkjente.. Glemte dog å si ifra at det var angel-eyes, men E-merket er vertfall alfa omega. Uten får du mangellapp.. Blir bra med nye lykter vertfall.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 jaja, får sende på en mail til autospar ;p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Så vidt jeg har skjønt så selges det ikke varer som ikke er e-merket til det norske marked... Tror ikke firmaer har lov til å selge ting som ikke er e-merket, siden det SKAL være det ifølge lov eller noe sånt piss... Så det bør ikke være noe problem... Jeg har en stefar som er bilmekaniker, og han har vært med på alt jeg har satt på bilen omtrent, og vet om alt - aldri vært snakk om det... Han tar det vel som selvfølge... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Takk Sly, enda engang ;) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 jaja, får sende på en mail til autospar ;p svar: Alle lyktene er E-merket ja, da trenger du ikke TUV godkjenning. :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Titter litt på tåkelykter nå. Noen andre tips? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Titter litt på tåkelykter nå. Noen andre tips? Kjøp uorginalt og putt inn helt nederst - under org. blink, og så langt ut som mulig... Helt runde små prosjektor lys - fåes i mange varianter... Får bilen til å se mye bredere og lavere ut... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Driver å tenker litt på det og ja :well Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Driver å tenker litt på det og ja :well Ser mye bedre ut en orginalplassen... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Noen som veit hva slags annet utstyr jeg trenger for å få koblet de her? Borsett fra bryter, sikkring, rellee.? Må jeg ha et kontaktsett? Jeg tror ikke det ligger noe klart til dette fra før. Bilen er uten spredere nå. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Noen som veit hva slags annet utstyr jeg trenger for å få koblet de her?Borsett fra bryter, sikkring, rellee.? Må jeg ha et kontaktsett? Jeg tror ikke det ligger noe klart til dette fra før. Bilen er uten spredere nå. Skal ikke være behov for noe mer... Ledninger da... Selve lyse skal jo passe rett inn i org. fanger så... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg