Marvil Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Jepps. Får si ifra om du får dem imorra og skal montere i morra ettermiddag.. Skulle ha prøvemontert noe greier på bilen, og muligens tatt en vask/tørk (om det er plass inne).. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Sure :) I will! Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Jeg og Marvil vasket litt bil, og testet litt idag. Satt på en panserforlenger, noe som jeg synes blei bra. Så blir nok gå'n for en slik. :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ble stilig med panserforlenger, spesielt med emblemfri grill og nye lykter (bare noen får ut fingern og skaffer dem :P ).. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 hehe :ass :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 woho! nå har nbs klart å levere riktige spredere =P så da blir det montering snart. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Høres bra ut.. :) Satse på at det går greit å montere, uten å måtte borre hele torpedoveggen.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Høres bra ut.. :) Satse på at det går greit å montere, uten å måtte borre hele torpedoveggen.. :P Og vi satser på det ;) kablene skal inn, hehe Dem ringte også fra autospar idag. Så hovedlyktene er på vei. Baklyktene klarte ikke dem få inn før i mars. Så da blir det å bestille dem fra nbs istedet. Satse på at det blir montering ihelgen. :) woho! Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Da får vi se bilder i helga også da!!! Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Da får vi se bilder i helga også da!!! Fare for det :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Da ble det montering av nye frontlykter. Slik ble det. Måtte så klart prøve igjen med panserforlenger, hehe Min golf, Marvil sin, samt en kamerat sin. Meg og Marvil. Det som gjennstår er kobling av blinkerne, måtte ha noe kabelstrømer, som vi ikke hadde. Tar det igjen imorgen. Så satse på å få koblet sprederne imorgen også :-) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Se derja, ble stilig og pent.. :) Skal hive ut bildene jeg tok i løpet av kvelden en gang (tror ikke det var noen bra men).. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Se derja, ble stilig og pent.. :)Skal hive ut bildene jeg tok i løpet av kvelden en gang (tror ikke det var noen bra men).. :) Bra bra, jeg har trua, men det var/ER kaldt :( Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Noen bilder.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Da er sprederne også på plass. Slenger ut litt bilder. Park. Med blitz på kamera. Høyre side. Venstre side. Park uten blitz på kamera. Park uten blitz på kamera. Brytern til spredere. Trenger tips til hva jeg kan sette inn mellom blinklyset og sprederen, skal ta bilde av det imorgen. Baklyter er også på vei :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg