Gå til innhold

plutselig hadde jeg en sub...

Ranger emnet

HemiCuda

Anbefalte innlegg

var ute og "rånet" litt en dag... fikk tilbud om en sub.. og kjøpte den...

det er en 12" av ett slag... begynner på C... (ikke Cerwin Wega eller hvordan det nå skrives)... og har en SCWÆÆR magnet... tok ut elementet da jeg fikk kassen trukket... har originale Volvo høytalere framme... og har fått noen gamle Alpine greier til og ha bak (gratis tilogmed ^-^)

det fulgte en 4 kanalers forsterker dings til sub'en... og med mine ekstreme kunnskaper om stereo har jeg ingen peiling om hvilken forsterker det er.... skal få tatt bilder av greiene seinere... så dere kanskje kan finne ut litt for meg ^_^

så nå er bilen "påkostet" et stereo anlegg til "hele" 1600 kr :D

og jeg som sa at stereo anlegg var det siste jeg skulle kjøpe til bilen min :rolleyes:

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått tak i deg en ad12 skal du takke alt som heter for guder. For der har du et element som har en jævla til punch og sinnsykt fin lyd.

Har lett knalllenge etter et slikt element uten flaks.

Har du stor nok forsterker til å drive de så har du et rimelig bra anlegg ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wabby

Testet en AD12 for noen år siden, den jobbet så hardt at vi måtte gi den et større refleks rør.

Fy#¤&¤/" og den flytter luft.

Selge ? :D :D :D :D

ikke enda ihvertfall :D

kjøpte den jo nettopp :)

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider