LaSSiss Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=970734 Sjekk denne... fint prosjekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 ja.kunne vert intrisert i cassie men ikke motor å gir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Synd at det blir så mye karrosseri arbeid for og få den fin da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjus Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 noen veit pris på den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Mye jobb å få den fin???? Tenker du på å bytte front og rass? Er ganske heftig med gamle utseende også synes jeg, spesielt på en bil som går greit også. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Sånn så den ut når den stod på verkstedet der jeg leier:http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/Bengt.JPG Var en kompis av meg som drev å byggde 16v motor til den,men ga opp og solgte den uten motor. Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Bygge den om til 80-85 look ja..Slik at den ser noenlunde "normal" ut.. Og kasta den dere chevy greia til pokker en plass den hører hjemme. (Som ile til brygga eller båten, eller bare demontere den og bruke deler til pynt).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Kan være enig i at V8ern skal ut, men stuket på denna er jo det råeste!! Elsker den fronten der, "alle" har jo 80 - 85 look... Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Ser normal ut ja.. Så ut til å være greit stuk på den nå også. Jeg har hørt at tunge motorer er meget godt egnet som anker... hehe. Vet ikke hvor mange ponnier som er i åttern jeg, men er sikkert greit med fres i den og. Driftsikker.... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 hvilke felger er det den har på bildet i liken, ikke annonsen, de er drit fete, må ha sånne en dag Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Tor det er Rondell felger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 er jo DRIT fete de som er i annonsen og da! hvor får man tak i de da!?? har aldri sett dem på en 240 før.. De må være drit dyre!! Tror jeg må ha meg noen sånne..De blir sikkert aldri skeive og man klarer sikkert ikke og fjerne lakken på dem ved og prøve og fjerne litt asfalt flekker! hehehehehe :peace: :lol :lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 i sverige er det jo langt mer populært en her hjemme å hive grom turbomotor i 70-talls 242/244, lakke med matt lakk og senke godt.. ingen som mistenker di bila for å gå no særli før det er forbi ;) Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Rå bil... og når det gjelder...V8...ville heller hatt v8 i bilen en turbo motoren eg har no...men men...det blei turbo v8 er drift sikre kraftige motora...billige å trimme...og mulig å plukke ut monge driftsikre og billige hesta... einaste ulempa er vekta... Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 ikke så gæli vekt på de hvis man setter på alu topper og innsug (disse 3 delene sparer man over 50 kg i vekt på motoren!) vet ikke nøyaktig hva de veier, men ren blokk uten noe som helst greier 2 menn fint å bære.. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg