volvo264 Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Michael redder så mange gode gamle travere at han burde fått en premie :DStå på. En 242 begynner snart å bli skjelden vare. Finnes så mange duster som driter i en bil som dette. Tipper denne bilen aldri vil gi opp, selv etter hva den allerede har fått gjennomgå :P tnx dude:D var faktisk de fyrste ej tenkte på før ej bejynte..vetaran,242,gokjent.. bilen måtte komme i god stand ijenn :D jepp..har verdt ijennom utruli mykje...skal få gå i gode daga frammover no :) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 du får finne framm noke go stoff so vi kan smøre her å der... ellers do får vi sette na nettis til å koste dørekne... so kansje vi kan hjepe na me å legge om frå vinter hjulbua til sommar hjulbua på opelen en dag.... hehe :lol Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 du får finne framm noke go stoff so vi kan smøre her å der... ellers do får vi sette na nettis til å koste dørekne... so kansje vi kan hjepe na me å legge om frå vinter hjulbua til sommar hjulbua på opelen en dag.... hehe :lol hehehe..ja godt tips de ja... håper på å bli ferdi me sveisinga i mårgå..bejynder å bli en smule lei sveising. kunna no sveist en ny bil me all sveisinga her:P Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 ny dag med sveising..håper på å bli ferdi me sveisinga i dag.. også fått ordna forsikrting i mitt namn også. men får ikkje vereran forsikring, pga at eg må ha en bil frå før med forsikring.. men skal flytte over forsikringa på 264a når den tid kjømer. so får eg veteran forsikring på 242en bettaler no 1600kr 4 gonger i året..var ikkje so dyrt med tanke på den står på mitt namn med tanke på eg er 18år..fekk også 20% bonus, også hehe :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 ny dag med sveising..håper på å bli ferdi me sveisinga i dag.. også fått ordna forsikrting i mitt namn også. men får ikkje vereran forsikring, pga at eg må ha en bil frå før med forsikring.. men skal flytte over forsikringa på 264a når den tid kjømer. so får eg veteran forsikring på 242en bettaler no 1600kr 4 gonger i året..var ikkje so dyrt med tanke på den står på mitt namn med tanke på eg er 18år..fekk også 20% bonus, også hehe :D Samme type forsikring som meg da :) Litt kos, fattern mente at jeg ikke fikk bonus før fylte 23(i hans selskap). Han ble lang i maska da jeg sa at når jeg ble 23 hadde jeg fått 70% bonus :op Haha :D Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Rabagast1: det krever at du kjører skadefritt! :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 fått gjort noke i dag da kara?? Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 ny dag med sveising..håper på å bli ferdi me sveisinga i dag.. også fått ordna forsikrting i mitt namn også. men får ikkje vereran forsikring, pga at eg må ha en bil frå før med forsikring.. men skal flytte over forsikringa på 264a når den tid kjømer. so får eg veteran forsikring på 242en bettaler no 1600kr 4 gonger i året..var ikkje so dyrt med tanke på den står på mitt namn med tanke på eg er 18år..fekk også 20% bonus, også hehe :D Hvilket selskap er dette? Jeg har kun en 75 mod 242 registrert på mitt navn i Vesta. De andre bilene er i gjensidige. Fikk veteranforsikring uten noe spørsmål om andre biler. Når jeg forsikret den var det den eneste bilen jeg hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Samme type forsikring som meg da :) Litt kos, fattern mente at jeg ikke fikk bonus før fylte 23(i hans selskap). Han ble lang i maska da jeg sa at når jeg ble 23 hadde jeg fått 70% bonus :op Haha :D hehe..ja..ganske grett med slik forsikring, for då får du ikkje ei slik versting regning i posten ein gang i året, hehe :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hvilket selskap er dette? Jeg har kun en 75 mod 242 registrert på mitt navn i Vesta. De andre bilene er i gjensidige. Fikk veteranforsikring uten noe spørsmål om andre biler. Når jeg forsikret den var det den eneste bilen jeg hadde. hmm..rart da..forhørte meg om de der, men måtte ha en vanlig bruksbil frå før også..men bryr meg ikkje i grunnen. va vell IF eg ringte...veldig venlig dame i telefonen :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 då va mandags mekking over.. har fått sveisa nesten alt i bakgasje rommet. bare eine innerjermen ijenn på ventre side. også fått tatt rusta i dørken, so på onsdag skal alt interiør å el-anlegg inni bilen ijenn. blir vell motor bytte + motor roms lakkering i helga. vertfall planer i heile helga til å få bilen kjørbar..håper alt går ette planen. skal ha bilen på veiane 20. januar :D mykje bilder av mandagen :D bilen står også ute no for dne trenger litt frisk luft...var på tide å rydde litt inne :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Mange fine farger :P Kjempebra jobb da kara, detta liker jeg :) Menne, en ting.. Hvorfor '86 bagasjelokk? Det passer seg ikke.. Og den fronten.. flatnose er tingen, spesielt på en 242.. Men men, gjør som du vil, siden du gjenoppliver en 242 :) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Mange fine farger :P Kjempebra jobb da kara, detta liker jeg :) Menne, en ting.. Hvorfor '86 bagasjelokk? Det passer seg ikke.. Og den fronten.. flatnose er tingen, spesielt på en 242.. Men men, gjør som du vil, siden du gjenoppliver en 242 :) jau mange farger ja..kom oppi 10.12 farger kansje? hehe neis heile bakenden kom frå en 86mod. men kan lett bytte låket om eg finner ett bra ett fyrst. er vell bare de eg har på lager akkorat no.. men liker godt den snute fronten, men kan lakke meg ett flatnose panser også eg kan ha liggande da..kjekt med forandringer en gong i blant ja:D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hehe.. Kjekt å ha noe å bytte mellom, ja ;) 10 dager igjen til du vil ha den på veien.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hehe.. Kjekt å ha noe å bytte mellom, ja ;) 10 dager igjen til du vil ha den på veien.. jess..er de vettø.. jau var vist en god dag å ha sjofør på bilen den 20ande. eg å en kompis som skal ut å kjøre..håper på fleire også :D men håper eg blir ferdi. har klart mykje på under 5 dager so. skal vell få unnajort mykje på under 10daga ja Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg