Gå til innhold

Bruksbil for 2006. 242 76mod

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så bilen idag. Ser at en lokal helt har kjøpt den til sin lille samling av biler(skal ta et bilde på dagtid i morgen...)

Lurer på hva han skal gjøre med den. Men han hadde iallefall lagt trekk over den ,men ikke noen av de andre bilene.

ja de er godt at nåken med peiling har fått den ja..

han sa den skulle på veiane med tida.mulig sånen hass skulle ha den når den tiden kommer..

måtte selge bilen med tonkt hjerte..

fekk en andre følelse rett før dei for med den:(

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

har vært nede og tatt bilde av den no etter lang tid.

242-76.jpg

Han som har kjøpt bilen nå har ikke gjort så mye tror jeg. Kan vel hende han har godkjent den (selv)...

Forøvrig har han som kjøpte den nå følgende biler på tunet:

3 chevy vans

1 940tic

1 245

Chevy silverado

+++++

div. båter...

så tror det tar en stund til den er klar ja... skal se om jeg får den rimelig slik at den kan få et verdig liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært nede og tatt bilde av den no etter lang tid.

242-76.jpg

Han som har kjøpt bilen nå har ikke gjort så mye tror jeg. Kan vel hende han har godkjent den (selv)...

Forøvrig har han som kjøpte den nå følgende biler på tunet:

3 chevy vans

1 940tic

1 245

Chevy silverado

+++++

div. båter...

så tror det tar en stund til den er klar ja... skal se om jeg får den rimelig slik at den kan få et verdig liv...

der står den stakarse bilen min =/

ser no ut som den kommert til å bare stå der ja..

ja prøv å få han til selge den til nåken som er meir innterisert i å gjere nåke med den..

skulla hatt adressa hass, har ein årsavgift på 350kr som han skal få..hehe

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der står den stakarse bilen min =/

ser no ut som den kommert til å bare stå der ja..

ja prøv å få han til selge den til nåken som er meir innterisert i å gjere nåke med den..

skulla hatt adressa hass, har ein årsavgift på 350kr som han skal få..hehe

Du skulle nok ha solgt den til meg i stedet for han ja.. Da hadde den hatt skilter på og rullet rundt på veien nå ja.. babyhmm?

Men siden du (og de andre som skulle selge 242) solgte til andre, så måtte jeg nøye meg med en 244.. :(

jaja, can't winn'em all.....

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle nok ha solgt den til meg i stedet for han ja.. Da hadde den hatt skilter på og rullet rundt på veien nå ja.. babyhmm?

Men siden du (og de andre som skulle selge 242) solgte til andre, så måtte jeg nøye meg med en 244.. :(

jaja, can't winn'em all.....

Glenn

jau..skulla no vell de da..men gjort er gjort..måtte selge til fyrste kjøperen, gunne ikkje rissikere å miste ein kjøper. so den måtte desverre bort fortest mulig..

kan få kjøpe ein 245 med meg da om du vill..hehe, har ein som må vekk.

laga post på kjøp og salg under biler til salgs.

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau..skulla no vell de da..men gjort er gjort..måtte selge til fyrste kjøperen, gunne ikkje rissikere å miste ein kjøper. so den måtte desverre bort fortest mulig..

kan få kjøpe ein 245 med meg da om du vill..hehe, har ein som må vekk.

laga post på kjøp og salg under biler til salgs.

Og jeg som sto klar for å fly over til Ålesund og ta bussen ut til Hareid for å hente bilen.. :(

Og ang den 245n din, jeg har jo fått meg 244 nå. Og jeg skulle helst hatt FÆRRE dører, ikke FLERE!! ;)

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som sto klar for å fly over til Ålesund og ta bussen ut til Hareid for å hente bilen.. :(

Og ang den 245n din, jeg har jo fått meg 244 nå. Og jeg skulle helst hatt FÆRRE dører, ikke FLERE!! ;)

Glenn

ja..va synd alle var innterisert etter eg solgte den =/

ja. blir mindre døreg på meg også no ijenn..har med 5 dører no, og 2 biler med 4 dører..skal bytte ut dne på 5 dører, til ein med 4 dører..

vart volsomdt mykje dører de der:P hehe

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider