Gå til innhold

Bruksbil for 2006. 242 76mod

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva med å kappe ned til lista og bakover så sveisen kommer bak lista?? da skjuler du sveisen iallefall.. men såklart er det kortest å kappe ned slik tegninga viser

sant de du..men alt frå tanklåket å bak er bilkette..

og blir meir tilpassing for meg om ej kapper på andre måter..so vi satsa på slik som bildet

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik kappet jeg bakskjermen

demontering4.jpg

demontering5.jpg

demontering1.jpg

skulle ha taket også.. yodude

demontering9.jpg

demontering.jpg

demontering8.jpg

nå er den klar for høggern:D slik skal en bil se ut når den er klar for høggern :well

demontering10.jpg

ja blir kappa på samme måte slik som du..bare eg skal ha med meir av hjulbrønnen..også kappa ej der framme som vist på bilde tidligere

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

då har vi bejynt dagen..

8888888.JPG

tror det bille blitt bedre resultat dersom du ha kappet bort hjulbuen slik at sveisingen ha blitt inni hjulhuset;)

jeg vil ha bilen min her, så jeg også får jort noe :( får lissom ikke jort mye bare i hælgene :???: :iconsm :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. tok slipern kvelden? :P bruker den for hardt du.. hvis du får denne strøken så har du en kjøper når den er ferdig ;)

hehe..ja de blei litt i de meste laget for den=)

nja..bruker vell bilen sjøl når den er ferdi..koster no ingenting å ha skilt på den so:D

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det bille blitt bedre resultat dersom du ha kappet bort hjulbuen slik at sveisingen ha blitt inni hjulhuset;)

jeg vil ha bilen min her, så jeg også får jort noe :( får lissom ikke jort mye bare i hælgene :???: :iconsm :(

ja de er sant de du..men blir ikkje heilt de samme når eg skal bruke baksjermer frå 244..

jau er ganske grett å ha bilen tiljegelig heile tiden. har alle mine 3 heime..er i grunnen åverfult no..i grunnen plass til max 2 biler:P

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er de som har blitt gjort i dag..blei bare holdtpå med bakenden på bilen i dag..

tenke de ikkje skal bli so mykje arbeid med å få sveisa på sjermane ijenn..

håper på å bejynde å få kappa ut å tilpassa frå donor bilen i mårga..

qqq.JPG

qqqq.JPG

qqqqq.JPG

qqqqqq.JPG

qqqqqqq.JPG

qqqqqqqq.JPG

qqqqqqqqq.JPG

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de er sant de du..men blir ikkje heilt de samme når eg skal bruke baksjermer frå 244..

jau er ganske grett å ha bilen tiljegelig heile tiden. har alle mine 3 heime..er i grunnen åverfult no..i grunnen plass til max 2 biler:P

oki, skjønner:)

vi har det overfult med biler hjemme også..

har 9 biler stående *bare 1 bil har skilt* og 3 traktorer aneglsmili

samt en fjøs FULL av deler :well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, skjønner:)

vi har det overfult med biler hjemme også..

har 9 biler stående *bare 1 bil har skilt* og 3 traktorer aneglsmili

samt en fjøs FULL av deler :well

jau..blir en go del de ja...men du bor vell ikkje so tettsted som her..

kunne ønske eg bodde på en gård der de ikkje var so viktig å så ryddig..

ikkje som her er so ryddig rundt om no da..hehe

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er lov, du er tross alt leirfjording:op

Hehe, nei sorry. Akkurat nå har vi bare tre biler her hjemme, siden jeg skrapa audilacken. Så har vi et røkkel med elgamle motorsykler samt ei gammal gammal boble, eller, bolbe uten karosseri :op Åkerbil.com.. :D

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er lov, du er tross alt leirfjording:op

Hehe, nei sorry. Akkurat nå har vi bare tre biler her hjemme, siden jeg skrapa audilacken. Så har vi et røkkel med elgamle motorsykler samt ei gammal gammal boble, eller, bolbe uten karosseri :op Åkerbil.com.. :D

hehe... vi leirfjor"indianeran" kan va litt rotåt av oss aneglsmili :lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oldemora mi var leirfjordindianer! *UGH UGH* Har hytte på dønna, hver gang hun var med, og vi kjørte gjennom Leland, hang hun ut av vinduet og ropte UGH UGH og klappa hånda foran munnen på indianervis :p

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider