daggis Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Hei! Jeg skal ha veteran forsikring på bobla mi. Er det noen forsikringsselskaper som gir deg dette uten at man må ha en annen bil i tillegg? Ringte gjensidige og if, og på begge de må man ha en bil med vanlig forsikring i tillegg for å få veteranforsikring. Vil jo helst ha forsikringen på meg selv, så jeg får litt bonus, men det er kanskje ikke mulig da? :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Fikk du ikke hos gjensidige? Jeg har veteranforsikret bobla mi der uten at jeg har noen annen bilforsikring.. Hørtes rart ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Merkelig. Og den står på deg? Hvor gammel er du? Kan det ha noe med alder å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by daggis Hei! Jeg skal ha veteran forsikring på bobla mi. Er det noen forsikringsselskaper som gir deg dette uten at man må ha en annen bil i tillegg? Ringte gjensidige og if, og på begge de må man ha en bil med vanlig forsikring i tillegg for å få veteranforsikring. Vil jo helst ha forsikringen på meg selv, så jeg får litt bonus, men det er kanskje ikke mulig da? :mad: Såvidt jeg vet regnes det ikke bonus for veteranforsikring som regel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Merkelig. Og den står på deg? Hvor gammel er du? Kan det ha noe med alder å gjøre? Bilen står på meg, er 23år, så har ikke kommet meg over fjortistilegget enda jeg heller.. Har hatt en del bobler tidligere som også har stått på meg, uten at det har vært noe problem.. Men hvis det er noen andre i samme husstanden som deg som har bil, ville jeg brukt det som ett argument for at bilen ikke skulle benyttes til daglig, siden du selvfølgelig har tilgang til den/disse bilene ved behov:) Prøv det først, men det er som det var nevnt her tidligere om at du ikke opparbeider bonus med en veteranbilforsikring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 jaja, da kan jeg jo likegodt sette den på en av gamlingene da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bear Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Dersom du setter den på de gamle, kan det være en idè å opplyse til selskapet at du skal være hovedbruker av bilen. Ellers så kan de komme etter en evt. skade å si at du har prøvd å få fordeler du ikke har krav på, ved å sette den på foreldrene dine og dermed avkorte erstatningen. ...snakker av erfaring... forp..te forsikringsselskap!!!!:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Hvorfor ikke melde seg inn i en eller annen klubb for veteranbiler? F.eks Norsk Veteranvognklubb. De har som oftest gode forsikringsordninger. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg