Gå til innhold

Min!!! Audi A4 1,8

Ranger emnet

Torodd

Anbefalte innlegg

Tempen bør ligge på 90 grader selv om det er minus 10.... er jo ganske lett å skifte termostat på de bilene også...

tenker vi skal bytter termostaten sammtidig med, registerreima, vannpume, toppdekselpakkninga og strammehjul. då tenker e d blir fres i Audien :driving m'm

BMW 320ia m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HJELP!!!

Lyset i LCD skjermen til klima anlegget forsvinner og kommer tilbake rett som det er, dette er spesielt når det er kalt. Men i dag ble skjermen helt svart.... helt til jeg begynte og trykke litt i området runt panelet så plutselig kom det lys igjen, og når jeg slapp var lyset borte :( noen som har hatt et liggnenes problem...eller som kansje vet hva feilen er???

Klima anleget fungerer som det skal, men som sakt er det lyset i LCD skjermene som forsvinner. Er vel sannsynlig vis en dårlig kontakt...

Er det noen som vet hvordan jeg kan montere UT mittkonsollet, panelet til klimaanlegget, radion??

Noen som vet om det står noe om dette (hvordan jeg kan montere UT mittkonsollet, panelet til klimaanlegget, radion??) i "Haynes Service and Repair manual"??

BMW 320ia m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP!!!

Lyset i LCD skjermen til klima anlegget forsvinner og kommer tilbake rett som det er, dette er spesielt når det er kalt. Men i dag ble skjermen helt svart.... helt til jeg begynte og trykke litt i området runt panelet så plutselig kom det lys igjen, og når jeg slapp var lyset borte :( noen som har hatt et liggnenes problem...eller som kansje vet hva feilen er???

Klima anleget fungerer som det skal, men som sakt er det lyset i LCD skjermene som forsvinner. Er vel sannsynlig vis en dårlig kontakt...

Er det noen som vet hvordan jeg kan montere UT mittkonsollet, panelet til klimaanlegget, radion??

Noen som vet om det står noe om dette (hvordan jeg kan montere UT mittkonsollet, panelet til klimaanlegget, radion??) i "Haynes Service and Repair manual"??

Dårlig kontakt i de kontaktputene fra displayet og ned på printkortet..

Ut med radio/cd spiller, ta ut de klossene på sidene av radioen om du har uorginal spiller, skru ut skruene som den ramma rundt hele fronten av midtkonsollen er festa med og ta ut hele den, skru ut de 2 umbrako-skruene som klima-styreenheten/displayet sitter i, ta den ut og ta av pluggene bak der, skru ut de 3 skruene som fronten av styreenheten er festet med (stjerne, en på den ene siden og 2 på den andre siden), ta fra hverandre den, vri de festetappene som går igjennom printplata en kvart tørn og ta ut ramma som displayet er festet med, rens de kontaktflatene og sett sammen igjen.. Viktig å se at de putene får skikkelig kontakt med printplata..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig kontakt i de kontaktputene fra displayet og ned på printkortet..

Ut med radio/cd spiller, ta ut de klossene på sidene av radioen om du har uorginal spiller, skru ut skruene som den ramma rundt hele fronten av midtkonsollen er festa med og ta ut hele den, skru ut de 2 umbrako-skruene som klima-styreenheten/displayet sitter i, ta den ut og ta av pluggene bak der, skru ut de 3 skruene som fronten av styreenheten er festet med (stjerne, en på den ene siden og 2 på den andre siden), ta fra hverandre den, vri de festetappene som går igjennom printplata en kvart tørn og ta ut ramma som displayet er festet med, rens de kontaktflatene og sett sammen igjen.. Viktig å se at de putene får skikkelig kontakt med printplata..

har du oplevd noe av det samme eller??

Har den orginal radioen i bilen min, se på det først side i tråden min. vet du

Hvordan jeg får ut orginal radioen??

Har du "Haynes Service and Repair manual" til Audi A4?? står det noe om hvordan ta ut radioen eller mittkonsoldet??

BMW 320ia m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du oplevd noe av det samme eller??

Har den orginal radioen i bilen min, se på det først side i tråden min. vet du

Hvordan jeg får ut orginal radioen??

Har du "Haynes Service and Repair manual" til Audi A4?? står det noe om hvordan ta ut radioen eller mittkonsoldet??

har ikke hatt det samme, men har hatt opp et par sånne display.. Hvis det blir bra når du trykker er det nesten helt sikkert det problemet med at de putene ikke får skikkelig kontakt...

Vet ikke åssen du får ut den orginale.. Noen vet sikkert det...

Har ikke den boka.. lærer selv.. :) Men etter du har fått ut radioen er det 2 skruer som fester den ramma ved midtkonsollen.. Den ramma som går rundt de bryterne over der, radio og klima-displayet.. Etter du har skrudd ut skruene sitter den i klips resten.. Bare vær forsiktig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min driver og låser seg selv. det skjer enten bilen står still eller når jeg kjører den... er ikke noe fast tidspungt eller noe, kan gå alt fra 30sek til 1 time eller en dag. men det skjer ganske ofte når det først begynner :mad:

Noen som har opplevd noe av det samme?? eller vet hva det er??

BMW 320ia m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet om det går ann og låse bilen fra bagasjeromet?? det vil si at alle dørene runt omkring på bilen låser seg når du låser bagasjerommet...

Har ikke hovednøklen til bilen siden forje eier hadde mistet den, og den nøklen jeg har nå fungerer ikke bak på bilen :ex_machin

noe annet jeg lure på: vis bilen deres har stått låst en liten stund, og dere tar og låser opp døra. men ikke går inn i bilen, men lar bilen stå en stund (1- 10 min) låser da bilen seg som en sikkerhet?? hadde vært fint om noen viste d... tror kansje at det er den styringsenheten som har klikket.. (vis bilen har noe sånt)

BMW 320ia m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet om det går ann og låse bilen fra bagasjeromet?? det vil si at alle dørene runt omkring på bilen låser seg når du låser bagasjerommet...

Har ikke hovednøklen til bilen siden forje eier hadde mistet den, og den nøklen jeg har nå fungerer ikke bak på bilen :ex_machin

noe annet jeg lure på: vis bilen deres har stått låst en liten stund, og dere tar og låser opp døra. men ikke går inn i bilen, men lar bilen stå en stund (1- 10 min) låser da bilen seg som en sikkerhet?? hadde vært fint om noen viste d... tror kansje at det er den styringsenheten som har klikket.. (vis bilen har noe sånt)

Er det Defa alarm/sentrallås du har?

.

Hilsen Truls.

O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++

x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Defa sentral med fjernstyring - og låser jeg opp bilen men lar være å åpne noen dører en viss stund - låser bilen seg automatisk igjen...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider