autod Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 jeg har en egen type dempematte til dette, å jeg har vinyl og lim her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 jeg har en egen type dempematte til dette, å jeg har vinyl og lim her.. jupp.... Som funker utrolig bra.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 jeg har en egen type dempematte til dette, å jeg har vinyl og lim her.. Hvor mye koster en dæsj av det ene, og en dæsj av det andre da? :P Trenger vel kanskje 2kvm^2 med vinyl, for hvis det blir bra, lager jeg også andre logoer i vinyl =) Edit: Har du hvit vinyl? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Noen som har bilde av sånn logoforhøyning med vinyl/skai oppå? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Hvor mye koster en dæsj av det ene, og en dæsj av det andre da? :PTrenger vel kanskje 2kvm^2 med vinyl, for hvis det blir bra, lager jeg også andre logoer i vinyl =) Edit: Har du hvit vinyl? vinyl koster 199kr eller 299kr pr mtr,140cm bredde (flere typer) dempematta som jeg lager logoene i koster 399 for 100x125cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 har ikke hvit på lager men skaffer på noen dager.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 vinyl koster 199kr eller 299kr pr mtr,140cm bredde (flere typer)dempematta som jeg lager logoene i koster 399 for 100x125cm Hmm..hva er det som er spesiellt med denne dempematta? Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Noen som har bilde av sånn logoforhøyning med vinyl/skai oppå? Dette er logoen som jeg nevte i mitt tidligere innlegg i denne tråden.. Fant dessverre ikke noe bilder av selve oppbyggingen av denne,men :) Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Dette er logoen som jeg nevte i mitt tidligere innlegg i denne tråden.. Fant dessverre ikke noe bilder av selve oppbyggingen av denne,men :) VAKKERT! Nøyaktig sånn jeg tenker på :P Men, va dyrere enn jeg trodde! Har allerede sprengt budsjettet ganske mye! Skolen ponser hver enkelt elev med 150 kr :tannløs.... Har så langt satt opp bestillingsliste på nærmere 1500kr og da er ikke materialet til kassa kjøpt! HJELP! Detta blir dyrere enn jeg hadde trodd =P Sponsing ønskes^^ Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Hmm..hva er det som er spesiellt med denne dempematta? tja..:) si det, den er stiv, men myk når du varmer den litt og passe tykk, og er selvklebende.:) perfekt til formålet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 denne "skai-en".. Er det lett å lime denne pent på plexiglass? har tilfeldigvis tilgang til 10mm akryl (repsol) "gratis" på jobb.. Tenkte å kutte til HELE den bakerste (bakerst i bilen) halvdelen av gulvet i bagasjerommet i plexi.. for så å legge på "trekk" der det ikke skal være vindu.. Bør ikke dette gå bra? eller vil dette bue for mye? Er et ca 70 cm bredt område der det ikke er støtte under.. der reservehjulet er.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 denne "skai-en".. Er det lett å lime denne pent på plexiglass?har tilfeldigvis tilgang til 10mm akryl (repsol) "gratis" på jobb.. Tenkte å kutte til HELE den bakerste (bakerst i bilen) halvdelen av gulvet i bagasjerommet i plexi.. for så å legge på "trekk" der det ikke skal være vindu.. Bør ikke dette gå bra? eller vil dette bue for mye? Er et ca 70 cm bredt område der det ikke er støtte under.. der reservehjulet er.. det lar seg sikkkert gjøre det du sier, men jeg ser ikke helt poenget med å gjøre det slik, det finnes enklere måter som gjør at du får et bedre resultat:) tror ikke det er vinylen som avgjør resultatet for deg i dette tilfellet:) men vinylen er den beste jeg har vært borti, derfor jeg bruker den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 tenkte å ha et STORT vindu (70x50cm?), og siden det blir såpass stort vindu uansett, og siden det er litt styr å frese ut spor til vindu, så tenkte jeg at det var enklere å lage hele i akryl.. særlig siden jeg sannsynligvis ikke betaler noe for det I tillegg hadde det blitt veldi lite tre rundt vinduet, slik at det hadde brukket lett når halvdelen draes ut. Må nesten være todelt slik jeg slipper å ta ut kassen for å komme til forsterkerene. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 jaja, jeg forstår tankegangen din:) å jeg er enig:) men det gjør det ikke enkelt for deg selv med tanke på avslutningen av vinylen mot glasset:) hvorfor ikke bare lage en ramme som du kler med vinyl som du igjen legger oppå glasset ditt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 tenkte å lage en "syltynn" ramme kledd i skai som jeg legger oppå skjøtene.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg