Tor Steinar Aamodt Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Det "gamle" limet som vi brukte, som også kalles for Rockford lim, løsnet etter en stund på plexi, da flaten er så glatt... Vet ikke om det "nye" limet gjør det, men jeg vil kanskje tippe det... Og jeg skjønner ikke helt poenget med å bruke plexi på alt... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 jeg har ikke tilgang til fres osv.. men har sag til å kutte plexi.. og har en "skisse" i 1:1 størrelse av platen jeg skal lage.. så er VELDIG kjapt å lage selve "platen".. og siden jeg får denne gratis... Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 jeg har ikke tilgang til fres osv.. men har sag til å kutte plexi.. og har en "skisse" i 1:1 størrelse av platen jeg skal lage.. så er VELDIG kjapt å lage selve "platen".. og siden jeg får denne gratis... tror ikke du helt skjønner hva jeg mener.:) men du må gjerne lage hele bunnen i plexi, men jeg ville laget et deksel over, med samme utvendig mål og med hull så stort som vinduet ditt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Litt OT, men er det vanskelig å trekke en basskasse med stoff? Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 nei det er lett. begynne under kassa, og trekk rundt hele, lag en pen skjøt på undersiden, endene legger du inn mot midten å skjærer slik at du får 4 "spisser" som passer fint mot hverandre når du legger alle inn:) bruk et godt lim:) spray eller sprøyte. kort forklart, kansje noen skjønte det? eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Skjønte det ikke helt, men er det ikke lettere å ta en og en side? Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Skjønte det ikke helt, men er det ikke lettere å ta en og en side? ikke om det skal se ut som folk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 tror ikke du helt skjønner hva jeg mener.:) men du må gjerne lage hele bunnen i plexi, men jeg ville laget et deksel over, med samme utvendig mål og med hull så stort som vinduet ditt:) sånn ja.. da er jeg med her! hmm... tynn tynn finèrplate da.. eller så har jeg faktisk tilgang til 3 mm akryl også da.. hehe men må vel finne lim som fungerer/fester om jeg velger akrylplaten.. kunne det være lurt å "pusse" overflaten matt først for bedre feste for limen? Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 tynn mdf eller finer er fint, jeg tror ikke jeg ville valgt plast eller akryl da det er lite som sitter godt på dette, men om du sliper det godt så vil jeg tro det limet jeg bruker sitter på det også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprett1 Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 skulle gjerne likt å sett litt flere bilder av forskjellige logotrykk i f.eks. sky Noen som har? :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg