Gå til innhold

Logotrekking i vinyl/skai!

Ranger emnet

KristianG

Anbefalte innlegg

Det "gamle" limet som vi brukte, som også kalles for Rockford lim, løsnet etter en stund på plexi, da flaten er så glatt... Vet ikke om det "nye" limet gjør det, men jeg vil kanskje tippe det...

Og jeg skjønner ikke helt poenget med å bruke plexi på alt...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jeg har ikke tilgang til fres osv.. men har sag til å kutte plexi.. og har en "skisse" i 1:1 størrelse av platen jeg skal lage.. så er VELDIG kjapt å lage selve "platen"..

og siden jeg får denne gratis...

tror ikke du helt skjønner hva jeg mener.:) men du må gjerne lage hele bunnen i plexi, men jeg ville laget et deksel over, med samme utvendig mål og med hull så stort som vinduet ditt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er lett. begynne under kassa, og trekk rundt hele, lag en pen skjøt på undersiden, endene legger du inn mot midten å skjærer slik at du får 4 "spisser" som passer fint mot hverandre når du legger alle inn:) bruk et godt lim:) spray eller sprøyte.

kort forklart, kansje noen skjønte det? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke du helt skjønner hva jeg mener.:) men du må gjerne lage hele bunnen i plexi, men jeg ville laget et deksel over, med samme utvendig mål og med hull så stort som vinduet ditt:)

sånn ja.. da er jeg med her!

hmm... tynn tynn finèrplate da.. eller så har jeg faktisk tilgang til 3 mm akryl også da.. hehe

men må vel finne lim som fungerer/fester om jeg velger akrylplaten.. kunne det være lurt å "pusse" overflaten matt først for bedre feste for limen?

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider