Gå til innhold

Når får vi se dette på en E36?

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg og synest det er rart at du ik blir imponert av M3 E46-........?

men folk har forskjellige meninger. viss noen ik liker BMW er det helt greit. men man treng ik skrive d innpå ett "BMW Forum" det blir litt for "Barnsli." selv om du sier at du ik leste at tråden var på "BMW forumet."

og viss du ik liker opel så treng du ik kritisere noen bare fordi di har en.

opel har greie biler og det har BMW og. men det er vell ingen tvil om hvem som har best kvalitet, opel eller BMW. Do the math ;)

men uansett. folk burde få lov å ha sine meninger. kan ik alle bare være venner? :peace:

Daihatsu Charade G11 Turbo

(SMÅBIL POWER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt endel opel fra 80 tallet, og bmw fra 80 tallet.. har også hatt opeler her i familien fra 90 tallet, og bmw fra 90 tallet..

Den gamle 520'n min, fra 84, den er MYE bedre å kjøre enn den 92 Vectra'n som pappa hadde.. Når du setter deg inn i vectra'n, og smeller igjen døra, får du følelsen av att dette er billige saker.. Setter du den i gir, så merker du noe rart, og sånn har alle opelene jeg har prøvd vært.. Girkassa, den gir deg så billig følelse.. Som om den var laget av plastikk eller noe.. Og knirking!!! Give me a break..

Nå har ikke jeg prøvd noen opeler som er 95- og opp, men alikevel.. heller en bmw fra 1980, enn en opel fra 1990.. Det er i allefall min mening..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår