Gå til innhold

polyflex-foringer bytting/montering. Hjelp!!

Ranger emnet

slire_sladd

Anbefalte innlegg

fikk pakke fra pedersen i dag, stapp full av polyflex-foringer til FRONTEN.

men... jeg har aldri byttet foringer før. går sikkert bra, men hadde blitt ekstremt takknemmelig hvis noen som har gjort dette før kunne ha delt sine erfaringer, tips og tricks.

tror jeg har tilgang på presse, men i værste fall bare skrustikke...

noen som har noen formening om hvor lang tid jeg vil bruke?

MVH

Thomas H.

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikk har noe presse, så bruk fett. Da glir det greit helt til du gir opp. Da sitter det som faaan.

såpe kan duge det også.. Men fikk beskjed om å bruke fett da jeg bytte foringe på forstillinga på en vectra..

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saken er at å få de nye inn var ikke problemet, med fett så gikk det på et vis. men det å få de gamle ut derimot, var ikke gjort i en håndvending, og få gjort helt rent for gummirester sånn at det var klart for ny foring... det var PES!!!

et spørsmål...

hva heter de små tynne "boltene" som fester stabstaget foran til hjulopphenget?

som dere ser er denne knekt.

DSC00182.jpg

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider