Mambo Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 da blir det enda mer ;) må betale dobbelt så mye som det koster (omtrent) dessvere er postvesenet helt mongo Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 fikk mail fra en dær nede! han sa hvis jeg betalte på forskudd skulle d vist bli billigere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 sleng ut bilder når du har satt de på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 jess, det skal gjøres. det kom på rundt 1500 svenske for bremslys å blink! men måtte betale på forskudd da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 ja betaler du på forskudd blird et sendt som pakke og ikke oppkrav ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 ja! skal i banken og betale, så tar jeg bare og scanner inn kviteringen på at det er betalt, så sender jeg bare den bare til han som sender glassene. Håper det blir bra det dær! er jo ikke så mange som har di baklyktene dær alle 3 glassene oppe er hvite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 ...kanskje du kan legge ut bilder av monteringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg