Dr_S Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Jeg kjente deg ikke, men du ble tydeligvis sett opp til av andre i miljøet. Kondolerer på vegne av Bilforumet staben. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Dag Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Torsdag kveld fikk vi i Teamet vite at en av våre "hjelpere" og kjære Sponsorer hadde forlatt denne verden. Sølve Bønå som til daglig drev sammen med sin far WHEELIE PITSTOPP,var en frisk entusiast innen Gatebil,Drifting i Midt-Norge.. Etter og ha kjørt "Peugot 206 Cup" i Asfalt Racing for noen sessonger siden,var han nå sugen på og prøve seg i Rally og foruten om og gi oss et bra tilbud på utstyr... var det meste foruten Bil var klart.... Men livet,jobben og kampen som liten Dekk`pusher mot de store OG DRITT SLENGENDE KJEDENE!!!! var tyngere og bære enn vi trodde.... nok en humør spreder og teknisk hjelper er desverre ikke blandt oss lengere Vi lyser fred over Sølve"WHEELIE`MAN"Bønå`s Minne,og våre tanker går til Lars og Familien Dag Flatval for Glørstad Rallyteam & Børstad Motorsport og venner i miljøet i Midt-Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Kondolerer så meget til venner og familie, dette var skikkelig trist. Ligger også en tråd hos VW Audi Club Norwegen, hvor han også var medlem: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=43096 Hvil i fred! Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jai Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Det kom en 50-60 stk vil jeg tro. Var godt å se så mange der. Tror også lars og mora til sølve satte pris på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hvil I Fred! :( Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hvil I fred! Kondolanser til venner og familie! Utrolig trist :( Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Utrolig trist å miste en så god drifter å hyggelig person. Det er virkelig synd å miste en så stor profil å ikke minst person i bilmiljøet. =( Kondolerer til venner å familie. Hvil i fred :( Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSra ing Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Du vil bli sanvet Sølve! Hvil i fred Kondolerer til familie og venner Robert.S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 R.I.P Sølve! Kondolerer til venner og familie. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Kondolerer. jeg kjente sølve via venner av meg... virka som en grei fyr!! det jeg husker best fra sølve er under breisladden hvor han hadde røykmaskin med rød røyk for å lage litt show ;) sånn ellers så var dette en mann som drifta til bilen så vidt hang i sammen... ofra alt ;) bilmiljøet vil savne deg... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Kondolerer. jeg kjente sølve via venner av meg... virka som en grei fyr!! det jeg husker best fra sølve er under breisladden hvor han hadde røykmaskin med rød røyk for å lage litt show ;) sånn ellers så var dette en mann som drifta til bilen så vidt hang i sammen... ofra alt ;) bilmiljøet vil savne deg... Sølve kjørte med bilene til de ikke hang sammen.. Da jeg kjørte sammen med Sølve på Lånke for NAF så fløy det biter av den nye 180'en når han kom opp i 90 på E6.. Etter litt kjøring på dokka helga før var det mere tape enn glassfiber på den bilen men det hindret ikke han i å kjøre for fullt.. Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Austevollingen Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 - Siter 1. års lærling, lette kjøretøy. Bmw 520i 1993 Bmw 520i 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Sølve var en forkjemper både for drifting og bilmiljøet i sin helhet, både i Trøndelag og resten av Norge. Dette var utrolig trist. Jeg har lyst til å poste et bilde her av Sølve, med et dekk som er driftet helt ned. Sølve stilte opp med dekk og prøvde å hjelpe alle andre som ønsket å få igang driftingen aktivt her i Norge... Fint representativt bilde av Sølve, dette her Pudding! Kondolerer til hans familie og venner! :( Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Molle Tevo Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 R.I.P Sølve! Kondolerer til venner og familie Var en meget god person. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Ja hvil i fred... nok en person fra bilforumet som faller bort. Tragisk. Håper jeg har såpass mange kompiser og bekjente som gir meg min siste hilsen når den tid kommer! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg