cleanvw Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 jeg har bare hilst på han jeg gjennom broren min som hadde tenkt å satse på drifting, men jeg vil vise min respekt å si hvil i fred.! tviler på at drifting miljøet ikke kommer til å bli det samme uten deg:( etter som jeg har skjønt så var du en skikkelig kjærnekar! håper du har det bra der du er!:( Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 tviler på at drifting miljøet ikke kommer til å bli det samme uten deg:( :( hø?? sorry OT.. Sad story... Mine kondolanser.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 For en kjip bilsommer d har vært uten deg sølve :( Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 For en kjip bilsommer d har vært uten deg sølve :( Sant. Savner Sølve på treffene, var rått å sitte på med han på Gatebil i fjor, han likte å sitte på med meg og :), hadde lyst til å ta turen til Lånke å sladde litt med Sølve, men det rakk jeg desverre ikke. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 ja d merkes på bilmiljøet i trondheim at han er borte... ingen var så sprø som han til å ordne treff :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supra_life Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Jeg vil utrykke min dypeste med følelse oven for familien(kondolerer) Bil folk støtter bil folk... R.I.P Sølve Siter 93 MR2 Turbo 94 BMW 318is x. 94 golf gti turbo x. 94 vw vr6 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 jeg kjente ikke fyren men synes dette var utrulig trist å lese så vil vise min respekt og si hvil i fred sølve, og jeg vil kondolere til familie og venner, dette må være en utrulig tung tid for dem! Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Denne tråden er fra januar. Vi synes alle at det er trist, men å legge inn kondolanser i oktober blir tullete. Dersom dere kjente Sølve, så kunne dere gjort det for lenge siden... Når det er sagt så savner hele driftingmiljøet dette gale og snusavhengige surrehuet av en trønder! Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Støtter den. Ikke ripp opp i vonde gamle minner. Vi som kjente han har allerede svart i tråden så la Sølve og denne tråden hvile i fred. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg