Gå til innhold

Noen spm til dere =)

Ranger emnet

Cerwin-Vega!

Anbefalte innlegg

1: noen som har hvite speedometer skiver til 1.8 gasser motor og klokka......

2:er hvit perlemor en orginal vw farge eller er d bare audi som har det?

3:noen som har noen gode trimmings tips til 1.8 8V forgasser har ikke lyst på forslag om å bytte til gti osv... d jeg har lyst på er grom lyd og kvassere respons....

4:hvor anbefaler dere å kjøpe rs-fanger for å få best passform og service... har sett endel av dere som har rs-front så jeg regner med at dere har samlet opp endel erfaringer tilsammen:D

hvis det er noen av dere som sitter på noen bilder av golfer med skikkelig stereoanlegg så sleng dem også ut på denne linken:) legger ved bilde av bilen min de er tatt for ca 1 år siden nå så noe er forbedret =) ligger å ruger på noen planer om sideskjørt og downforcer og rs front... tiden vil vise nå er d anlegget som står i høysetet alt til sin tid=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by KaiFred

jeg kan muligens fixe hvite skiver.

speedometer til 220 km/h turteller til 7000 ?!

:)

Ahh endelig en som kan skaffe til 220km/h og 7000,har bare de til 260 eller.no

Flotte greier, send en pm om du klarer og skaffe de, da blir jeg urtakknemlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den fargen er vel ikke så veldig original vw farge.. og du burde bytte grill også, du kjører jo ikke jetta!

skal du trimme et slikt forgasserhorv så fyll 98 oktan, still frem tenningen mere, gi motoren litt mer kald luft.. kanskje finn en litt kvassere kam, slepp ut litt mer eksos.

ellers ville jeg satt på enten større forgassere eller en større motor :-)

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med grillen den var jo sånn når jeg kjøpte bilen.. men jeg synes jo at den passer det viktigste er jo at eieren er fornøyd=)

ja grunnen til at jeg lurte var at jeg har sett noen audier med hvit perlemor men ingen vw...

jeg har en kvass kam liggende den er av ukjent merke (ps motoren går jo på 98 orginalt)... skal se om jeg greier å få tatt noen bedre bilder av litt nyere dato med likedane felger + at jeg har pussaog lakka dem =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cerwin-Vega!

det med grillen den var jo sånn når jeg kjøpte bilen.. men jeg synes jo at den passer det viktigste er jo at eieren er fornøyd=)

ja grunnen til at jeg lurte var at jeg har sett noen audier med hvit perlemor men ingen vw...

jeg har en kvass kam liggende den er av ukjent merke (ps motoren går jo på 98 orginalt)... skal se om jeg greier å få tatt noen bedre bilder av litt nyere dato med likedane felger + at jeg har pussaog lakka dem =)

jetta front hører hjemme på en jetta.. og golf på golf :) de som sier annet vet ikke sitt eget beste ;-)

en kvasskam er jo en begynnelse.. bare den ikke er FOR kvass.. ikke alle kjører 8v'ene sine på 98 oktan, de klarer seg fint med så lite som 91 okt..

den perlemorlakken er vel audi sin, den er ganske så fin.. går en audi her med hvit perlemor med rosa skjær i.

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d var jo kjekt at noen viste om noen som hadde hvite spedo skiver=) er d noen av dere som har kjennskap til felgene mine jeg mangler en senter kopp er d noen av dere som har likedane kanskje... info: MOMO typ 0700 6,5j 15"......

noen som kan gi meg et prisoverslag hva bilen er verdt?

interiør: orginalt svart grått eneste skade et hull iførersete 2*3cm

understell: jamex 60\60 senking

motor: 1.8 kn filter kvasskam effektanlegg

lakk: hvitperlemor 99.9% rustfri

utstyr dvs ettermontert: el.vindus heiser orginale vw deler.... momo ratt jamexpedaler.... pioner ph4300-r...13"vinterfelger..15"momofelger med 205 til sommern=)...

alle rutenene sotet untatt frontruta den har en kraftig solstreemer=)

den har gått 174239... 84mod

har lyst til å vite hva den er verdt med alt d der dilldallet...

:yak:

Lenke til kommentar
Del på andre sider