Cerwin-Vega! Skrevet Mai 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 #3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Originally posted by Cerwin-Vega! .. den har gått 174239... 84mod har lyst til å vite hva den er verdt med alt d der dilldallet... :yak: [/b] mest sannsynlig har kilometertelleren gått 174' km.. ikke resten av bilen. send en mail til møller med skiltnummer for å få en utskrift av servicehistorikken.. så finner du kanskje ut om den har gått mer enn 174' enkel jobb å bytte instrumentpanel..:) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Mai 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 om d er skiftet instrument panel d aner jeg ikke men d kan godt hende siden d er skiftet motor i den fra 1.6 til 1.8.... men jeg skal ta å sjekke ut med en vw sjappe om noen papir så kan d jo godt hende at d som står er misvisende til de grader eller så stemmer d.... en ting til jeg lurer på er om d er bare jeg som hadde store problem med å få på gti leppa på 90fangeren... d var jo som å få en m10 mutter ned på en m12 bolt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Det dere har altid vert et hel.... for meg også ... Men jeg har uorginal fanger - trodde det hadde skylden ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Det med leppa er vrient ja :) Den sitter noe jævlig men det er bare å bruke kraft men vær forskiktig med å bøye den formye for da kan du få en hvit stripe slik som det blir på plastik om du bretter den.. Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 holder på å lager meg en mono visker fortiden=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 2# Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 3# Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 4# Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 5# Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 6# Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 7# Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Mai 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 8# for de som lurer så skal gti leppa av senere og lakkeres i samme farge som resten. cl-leppe skal monteres på bak-fanger... og vindus viskeren er for håpentligvis på plass igjen til neste helg.. og side skjørt skal kjøpes inn og lakkeres i sammefarge som resten... men så lurer jeg på om skjermbredderne bør lakkeres dem også? noen som har bilde av noen hvite golfer med lakkerte sideskjørt og hvite skjermbreddere..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 ser bra ut dette! :) hvis du skal ha g60 bredding så plis lakk det også hvitt! blir penest mener da jeg ... :cool: ingen som har bilder av hvit golf/jetta med helt hvit grill vel? tenker på jetta grill selvfølgelig... tror dere det er pent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 noen av dere som vet hva d koster sånn snirkus for g60 bredding sideskjørt... er d noen av dere som har peiling på hvor jeg kan skaffe plexi-glass 25mm *90cm*45cm holder på med ett bilstereprosjekt som jeg trenger plexiglass til..... ellers så er d ganske stille og rolig rundt golfen for tiden pga pengemangel men hvis jeg får solgt båten nå så blir d forsterkere og kondiser og lakking av motor\motorrom...=)så hvis noen av dere er gla i båt og vil kjøpe den så ligger den under andre merker..... husk at hvis dere kjøper den støtter dere en god sak nemlig et 2er golf prosjekt (som om d ikke er nok av dem mener sikkert mange) keep on posting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg