kimoajajaj Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Angående det med GTI leppe: Dæven han røkk tykje mæ innst opp i en skjeiv ronka kamel. Jeg tok av fangern min nettop, for å få løs fett leppene gikk jeg løs med hammer og et tynt breit flat jern. Jeg fikk leppene av, uten noe videre skade på feste hullene. Jeg syns det var "dårlig laget" , det er vell ikke så mye belastning på de leppene.. fy faen for et slit. Er de like vanskelig og få på igjen nei ? :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 jeg opplevde d hele litt traumatisk å få på leppa mi.... men fangeren min var montert på bilen og da... d endte med at jeg fant frem øksa mi og teipa fast en t-skjorte rundt den og klinte til men en kompis prøvde og dirrigere den innpå... men måtte gi opp d tilslutt... så tok jeg fram en kniv og kuttet bort en del av alle mot hakene i bredde og høyde...... så var det fram med øksa igjen og etter ett kvarter så var den delvis på plass..... ga opp og få den helt inntil på d siste hjørnet..... takk gud for god pass form da:rolleyes: men d kan hende at d var uorginale lepper eller uorginal fanger som er problemet mitt..... men jeg var som deg også litt sjokket over at d skal være så jævlig solid de leppene men du kan nå være sikker på at de ikke detter av kommer du borti noe så er jeg sikker på at resten av fangeren blir med også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg