opel jon Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Hei!! Jeg lurte på om det er noen her som har noen råd når jeg snart nå skal ta ett motor bytte på corsaen !! Nå står det en c20xe i bilen, men jeg har akurat kjøpt meg en c20let som skal inn, har ikke så veldig peiling på turbo motore så jeg trenger all hjelp jeg kan få !! Har tengt og bytte regg reima og olje\filter !! Det er liksom greit og få gjort så mye som mulig nå før motoren settes inn i bilen siden det ikke blir så utrolig god plas når motoren er på plas håper på gode råd happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenobi Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Hei. Selger vel ikkje gammle maskinen med kasse og akslinger?? yummy Nei, har ikkje så mye peiling på akkuratt det der eg heller, men naboen/kompis har gjort det, du kan jo prøve og sjå på sida deres, sende mail til dei eller noe. Her har du ivertfall linken til sia deres. www.jma.no Siter Stord gatebil klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel jon Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Motoren er til salgs høystbydende over 8250 kr (uten corsa akslinger)er med masse deler til motoren ( alt som skal til for og få motoren til og starte + radiator ++ Jeg har det som trengs for og få motoren i corsa,n !! Takk for linken :peace: tlf: 93404709 ring eller send sms hvis noen er interessert!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg