Gå til innhold

mazda 323 prosjekt

Ranger emnet

isak

Anbefalte innlegg

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

har ikke fått gjort noe særlig i det siste, men har så vidt fått begynt på bagasjerommet :)

her har jeg skjert til bunnplata

bunn13ev.jpg

bunn20lh.jpg

men som dere ser, går ikke plata kant i kant med sideveggene, så jeg har tenkt til å tette sprekkene etterhvert =)

bunn38vk.jpg

basskassa er så godt som ferdig, mangler bare dempeull =)

kasse15rx.jpg

kasse22ob.jpg

kasse33iw.jpg

kasse49rj.jpg

jeg har hatt litt uflaks med frontsettet mitt, jeg fant ut at dørene lekker vann ved speilene, så det har dryppet vann på "baksiden" av høyttalerene...

får håpe de ikke hat tatt skade av det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..du har samme problemet med vann inni dørene du også ja..

Har du dekket for baksiden av høytalerne eller er det "fritt fram" for vann ødelegge dette? Jeg har vasket bilen min mange ganger med høytrykksspyler og det har kommet en god del vann inni dørene mine...Funker som bare det enda hvertfall! Men det er litt skummelt ja..;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..du har samme problemet med vann inni dørene du også ja..

Har du dekket for baksiden av høytalerne eller er det "fritt fram" for vann ødelegge dette? Jeg har vasket bilen min mange ganger med høytrykksspyler og det har kommet en god del vann inni dørene mine...Funker som bare det enda hvertfall! Men det er litt skummelt ja..;)

jeg har laga et lite tak over høyttalerene, men de har fortsatt lurt seg litt vann innunder :(

men de ser helt fine ut da =) er ikke sikkert det har kommet noe inn i mekanismen, blir spennende å se =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

liten update :)

basskassa er ferdig, og jeg har montert mellomtonene for (forhåpentligvis) siste gang =)

jeg har også laget en kasse til forsterkeren, som skal festes på baksiden av kassa.

det som mangler nå, er å lage et deksel forran basskassa og forsterkerkassa, pluss å trekke dekselet og gulvet i bagasjen =)

kasse57uw.jpg

"terminal"

terminal10es.jpg

høyttalerkopper (?) som jeg har modifisert litt, kjøpte de for å forsikre meg om at det ikke kommer mer vann på høyttalerene =)

terminal126ro.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update :)

basskassa er ferdig, og jeg har montert mellomtonene for (forhåpentligvis) siste gang =)

jeg har også laget en kasse til forsterkeren, som skal festes på baksiden av kassa.

det som mangler nå, er å lage et deksel forran basskassa og forsterkerkassa, pluss å trekke dekselet og gulvet i bagasjen =)

kasse57uw.jpg

"terminal"

terminal10es.jpg

høyttalerkopper (?) som jeg har modifisert litt, kjøpte de for å forsikre meg om at det ikke kommer mer vann på høyttalerene =)

terminal126ro.jpg

Vet ikke helt hvordan de "koppene" fungerer, men om de er tette så er jeg meget skeptisk.. Men om de slipper ut all luften, og puster, kan det vel funke.. Men, jeg personlig hadde villet skjært hull i bunnen..

Når du har dempet dørene såpass bra så får du heller ikke utbytte av det ved å bruke de koppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider