Gå til innhold

mazda 323 prosjekt

Ranger emnet

isak

Anbefalte innlegg

det her blir good!! fortsett å mate på med bilder :) fått trekt mer?? Stoff eller noe du har kjøpt hos Autod?

har bare trekt forsterkerboksen enda, og det er vinyl fra autod jeg har brukt ja :)

jeg har typen som kun er strekkbar i en retning, så håper jeg får til å trekke rundt hjørner og sånt skikkelig, da jeg ikke er noen racer på sånt :rolleyes:

skal se om jeg får trekt litt i mårra, så blir det forhåpentligvis mer bilder da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

voila! :pimp

ferdig16dc.jpg

ferdig25st.jpg

ferdig32nc.jpg

ferdig46sh.jpg

copyofferdig54cd.jpg

(bildene er litt dårlige fordi det var ganske mørkt inni garagen, ser bedre ut i virkeligheten :))

nå er jeg vel sånn ca. ferdig med bagasjen tenker jeg, skal sette i en glassplate der, feste kabler og litt andre småting...

passformen til platene blei veldig bra til og med :cab

hva syns dere? nå vil jeg ha kommentarer! :hello:

også var det en ting til, jeg tenkte å sette i lys over forsterkeren, er det noen som har en god løsning på hvordan jeg skal koble dette? og går det ann å sette i lys som er beregnet til data? helpme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Mulig du har skrevet det tidligere i tråden, men hva heter høytalerne du satte i døren? Og hvor fikk du kjøpt de?

Tenkte å gjøre ca det samme med min 323, som du har. Så veldig greit at du har lagt ut en så detaljert "guide"

de heter hertz space K6L, kontakt glenn på http://www.musicaltransparency.com, eller mr.SQ her på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fiksa du monteringen av glasset?

Er det like langt ut som selve platen/vinylen? Ikke "sluppet ned" i et hull i platen, men montert slik at det er en jevn overflate?'

Håper jeg gjorde meg forstått her :rolleyes:

den har jeg skrudd fast fra baksiden, så det ser ut som om den er forsenket på et vis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare få lov å si at dette ble jammen knall!! er det en-veis vinyl du har brukt over det hele?? fikk altså trekt det greit rundt glass ramma ser jeg :)

en-veis vinyl over hele ja :) gikk greit å trekke rundt der, men bare så vidt, hadde plata vært 2 mm tykkere, hadde det blitt vanskelig tror jeg :)

resultatet blei jo greit det, er noe småting, og jeg syns det ser litt vel "plate-aktig" ut, og limet jeg brukte funka dårlig, men ellers blei det greit :) lappen om noen mnd og nå så kanskje jeg til og med får brukt det :biker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...