loqron Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Jeg trenger en adapter som kan koble hjemmkino anlegget mit til divx spilleren min. Og da trenger jeg denne adapteren men jeg vet ikke hva den heter. Grunnen til at jeg ikke bruker den jeg har tatt bilder av er at det er broren min som bruker denne. Men bilder: Sett forfra: Sett bakfra: Sett ovenfra: Siter No car yet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 er det ikke bare mini-jack til phono da? (og både inn og ut gjennom phono) på PC er vel grønn lyd ut og sort lyd inn?? Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loqron Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 lohelle skrev: er det ikke bare mini-jack til phono da? (og både inn og ut gjennom phono)på PC er vel grønn lyd ut og sort lyd inn?? Det var ikke mini jack. (kikkte på google) Andre forslag ? Siter No car yet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 vanskelig å se fra bilde.. ligner sånn minijack som er på PC-er.. hva er merke på spiller? Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 kan du ikke bare låne adapteren til broren din når du drar på elkjøp? Men ser ut som en Phono til Mini Jack.. Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loqron Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Rick skrev: kan du ikke bare låne adapteren til broren din når du drar på elkjøp? Men ser ut som en Phono til Mini Jack.. Jeg kan vel gjøre det... Anlegget er Logitech. Siter No car yet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg