svein p Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Ser de har rimelige biler der,men noen som vet noe om de?Både positivt å negativt.Ser ut som bilene de selger er gått ganske lite,men det kan vel stemme. Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Når du sier Kolsås, er det Kolsås i trøndelag? eller Kolsås i Bærum?:P Er en bruktbil handler her å:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein p Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Kolsås i Bærum ja.Men hvor ligger det i trøndelag da?Skulle kanskje ha vist det da, ettersom jeg er trønder selv da Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Kolsås i Bærum ja.Men hvor ligger det i trøndelag da?Skulle kanskje ha vist det da, ettersom jeg er trønder selv da hakke peiling om det ligger i trøndelag jeg, så bare du var derifra :hello: men ja, det ligger jo litt bortgjemt under en bru da.. så veit ikke helt hvordan de er.. kunne sikkert stukket bortom en dag, er 5 min unna:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein p Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Ja,det hadde da vært greit med at en "kjentmann" hadde stukket bortom å sett.Inntrykket mitt på bildene er vel så som så da,men de kan være ok biler de selger alikevel.For de lever vel av det.Må vel bare takke så mye hvis du gidder å stikke bortom å se en dag da.Det må da være god service vil man tro yodude Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Ser ikke så gæærnt ut der da, men har aldri vært innom selv.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein p Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Thank you.Så jo egentlig ikke så værst ut da.Ikke så mange biler da men.Vet du hvor lenge sånn ca de har drevet der da? Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Så lenge jeg klar å huske tilbake hvertfall. Hvertfall ca. 7-10 år, om ikke lengre.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Så lenge jeg klar å huske tilbake hvertfall. Hvertfall ca. 7-10 år, om ikke lengre.. pappa trodde noe av det samma:P men jeg har egentlig aldri hørt om noen som har kjøpt bil der jeg:P faktisk så veit jeg ikke noen som har sett på bil der heller.. burde kanskje ta turen bort å se:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein p Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hvis man ikke har hørt noe om de ,så er de da kanskje greit å handle der. Er vel det negative som følger bruktbilselgere.Er vell sjelden at man hører at folk skryter av bruktbilsjapper.Man hører vanligvis det negative. Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hehe sant nok det! Har aldri hørt noe negativt om dem, men ikke noen som har vært der å kjøpt/sett på bil heller da. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg