Gå til innhold

Rugset bruktbil på Kolsås

Ranger emnet

svein p

Anbefalte innlegg

Kolsås i Bærum ja.Men hvor ligger det i trøndelag da?Skulle kanskje ha vist det da, ettersom jeg er trønder selv da

hakke peiling om det ligger i trøndelag jeg, så bare du var derifra :hello:

men ja, det ligger jo litt bortgjemt under en bru da.. så veit ikke helt hvordan de er.. kunne sikkert stukket bortom en dag, er 5 min unna:P

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det hadde da vært greit med at en "kjentmann" hadde stukket bortom å sett.Inntrykket mitt på bildene er vel så som så da,men de kan være ok biler de selger alikevel.For de lever vel av det.Må vel bare takke så mye hvis du gidder å stikke bortom å se en dag da.Det må da være god service vil man tro yodude

-01 Peugeot 806 Familiebil

-80 Chevrolet Caprice 4 dørs

-66 Ford Falcon stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg klar å huske tilbake hvertfall. Hvertfall ca. 7-10 år, om ikke lengre..

pappa trodde noe av det samma:P

men jeg har egentlig aldri hørt om noen som har kjøpt bil der jeg:P faktisk så veit jeg ikke noen som har sett på bil der heller.. burde kanskje ta turen bort å se:P

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke har hørt noe om de ,så er de da kanskje greit å handle der. Er vel det negative som følger bruktbilselgere.Er vell sjelden at man hører at folk skryter av bruktbilsjapper.Man hører vanligvis det negative.

-01 Peugeot 806 Familiebil

-80 Chevrolet Caprice 4 dørs

-66 Ford Falcon stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider