Gå til innhold

Hva har dere i bilen?

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

Nedover i europa er de litt plaget med landeveisrøeri,men myndighetene i de landene advarer mot å prøve å forsvare seg,for det vil bare gjøre situasjinen verre.

Så det er ingen ting som kan forsvare at man har balltre i bilen. knock

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nedover i europa er de litt plaget med landeveisrøeri,men myndighetene i de landene advarer mot å prøve å forsvare seg,for det vil bare gjøre situasjinen verre.

Så det er ingen ting som kan forsvare at man har balltre i bilen. knock

Jeg forsvarer ikke, bare prøver å finne grunner til at folk har balltre i bilen... :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igrunn ikke så mye jeg da:

Oakley kjørebriller

vanter (pga girkula i titan er så sinnsykt kald på vinterstid)

2l spylevæske med sitron smak ;)

og en haug med vaskepoletter som jeg har snylta til meg på jobben ;)

2liter spylevæske med sitron smak???? man skal IKKE smake på spylevæska ståle... :P

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

balltre er jo bare tull da, ta heller med en leke pistol eller noe, gjør ingen skade i allefall, bare for å skremme bort folk liksom. hehe.

Glem det! Var en fyr i England som fikk 6 mnd av det der... Han kjørte sjefens A8 eller noe, da han blinka på noen folk, snudde de og kom etter, stoppet han gikk ut for å ta bilen/ta ham, tok han opp lekepistolen, ble de drit redde, kjørte rett til purken, anmeldte ham, vips, 6 mnd i buret..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det! Var en fyr i England som fikk 6 mnd av det der... Han kjørte sjefens A8 eller noe, da han blinka på noen folk, snudde de og kom etter, stoppet han gikk ut for å ta bilen/ta ham, tok han opp lekepistolen, ble de drit redde, kjørte rett til purken, anmeldte ham, vips, 6 mnd i buret..

oii, faen, da er ikke det så smart neih. få bruke henda da.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-masse søppel og dritt

-betalte regniner

-autopass

-is skraper

-silicon stift og teflon spray

-jekk og vinde

-tomme cola flasker

-hansker og jakke

-lomme kniv og stanley kniver

-resten av anlegget som skal inn(kaldt ute)

-det vanlige, vekslepeng osv+ naf bok som er blikk føkka etter at den lå på gulvet i snø perioden;)

-mobil lader,men ikke holder knock

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faan skal dere med balltre??

Er dere virkelig så hissige i trafikken at derre terger på dere gråstein og må forsvare dere??

*****er!!

Er det ikke noe som heter "hver sin lyst" da?

Om vi vil ha et balltre i bilen, ved senga eller hvor som helst er vel det vår sak?

Og for alt du vet er vi sportsfanatikere som tilfeldigvis liker å slå ball.

Sier vel mer om deg som tenker den veien da, men ok.... uhhmmwhat?

- 1989 Scania P113 8x4

- 1988 Volvo 740GLT 16valve

x 1992 Opel Corsa 1,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ihvertfall forsvare hvorfor jeg har balltre i bilen. Da jeg henter dama fra jobb på fredags- og lørdagskvelden i byen (Fredrikstad), så er det greit å ha som beskyttelse dersom det skulle skje noe. Vil nok ikke bruke det for å skade medmennesker, men heller bare showoff. Altså, vise at jeg har det, og forhåpentligvis skjønner vedkommende hva som kan skje og går vekk. Har brukt det til showoff 1 gang og det fungerte. Det var også i forbindelse med å hente dama fra jobb. Nei, fulle menn som truer dama med juling, da stiller man vel opp? :)

MVH Ken

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for tiden så er alle bilene mine under oppussing virker det. men jeg har en bag med meg når jeg skal på lengre turer på jobben. der har jeg egentlig nok til å overleve det meste når jeg tenker meg om

* termodress

* 4 sett med vanntette, forede arbeidshansker

* ekstra undertøy, t-skjorte, sokker, bukse og genser

* 2 fleece luer

* vintergummisøtvler. forede og går helt opp til knæra og TYKK såle

* diode hodelampe fra claes ohlson

* 4 cellers oppladbar maglite m/bil lader

* refleksvest

* startkabler av lastebil typen

* ekstra arbeidsjakke

* 1.5L flaske med vann som fylles før hver langtur

tro meg, den baggen er SVÆR, men man vet aldri hva som kan skje på vinterstid når man skal på langtur over fjellet eller skal krysse sverige eller lignengde.

til deg som har med balltre for syns skyld, så kan jeg si at jeg får ofte spørsmål fra folk som er innom på besøk "ehh.. hvorfor har du en M72 hengende på veggen over senga" svaret er lett. "den passer ikke under puta" :lol

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse CD'r, verkstedmanual, solbriller, skademelding, verktøy til anlegget, teip, lommelykt, tomme/halvtome brusflasker, hansker, lue, eksta jakke, 2 ullpledd, vektøysett med piper, skaller, forlengere, fastnøker og skruetrekkere, resvervehjul, jekk, aluminiumstag, oljekanne, frostvæskekanne, brannslokningsapp, slepetau, slepekrok, kniv, isskrape.. mer kommer jeg ikke på i farta.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider