Burnout Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Nå er det ikke så altfor lenge til jeg får bil..blir nok en toyoa av eldre modell...Lurer bare på hva er et "must" å gjøre er 1 bilen,trenger tips/råd til hva jeg kan gjøre må være billig.Noen som har noen kule/gode tips,til billige saker å gjøre alt fra wunderbaum til styling til motor....Kom med råd..?? Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Spørs jo hvilket intrykk du vil gi folk av deg da..... Skal det lukte wounderbaum 5 min før du og bilen din kommer kjørende liksom....? eller skal du ha en helt ok bil men som ser litt ungdommelig ut...? Hvor mye er det snakk om og legge i bil da? Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by ElectronicMix Spørs jo hvilket intrykk du vil gi folk av deg da..... Skal det lukte wounderbaum 5 min før du og bilen din kommer kjørende liksom....? eller skal du ha en helt ok bil men som ser litt ungdommelig ut...? Hvor mye er det snakk om og legge i bil da? blir ikke lagt i så mye mer enn 10.000 for bilen asså...det med wunderbaumen.hmm skal isje være harry volvo råner men litt småharry blir det nok siden det er første bilen og alt må testet..Men kommer isje akkurat til å kjøre rundt å spille helt i min nye corolla 1.6 da:D Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Noe du kan gjøre som ikke er så alt for dyrt er jo bildekor! En toppstripe i frontruta og kanskje et sjakkbrett eller noe.... Se bilde av bilen min under.. Noe jeg ikke har gjort på min enda er å kjøpe en boks med sotespray og sote baklysa og litt sånt... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Et bilde av toppstripa.. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 er det lovlig å sote lyktene med spray..og blir det bra?? Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 hvis du skal legge 10k i bilen så burde du gå for noen pene felger.. den beste investeringa i utseendet som går ann Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Lovelig er det vel ikke, men trebger jo ikke å dynke lyktene da. Kan jo bare tone de ned. Skulle man få problemer med det er det ikke værre enn å vaske det bort men Lynol. Er nok ikke mye av det som er morro som er lovlig... :rolleyes: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by hobnob hvis du skal legge 10k i bilen så burde du gå for noen pene felger.. den beste investeringa i utseendet som går ann Det og senking ! da er du langt på vei ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Burnout blir ikke lagt i så mye mer enn 10.000 for bilen asså...det med wunderbaumen.hmm skal isje være harry volvo råner men litt småharry blir det nok siden det er første bilen og alt må testet..Men kommer isje akkurat til å kjøre rundt å spille helt i min nye corolla 1.6 da:D døh!! ikke mobb Volvo... :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Burnout er det lovlig å sote lyktene med spray..og blir det bra?? gjør som jeg gjorde med ene asconaen min.. Hadde sota lykter på bilen og orginale på delebilen... 4 10mm skruer på hver og vips var lyktene bak orginale... Rett på EU-kontroll og hjem og sette på de sota igjen :D Hysjhysj....;) Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by HemiCuda døh!! ikke mobb Volvo... :D MObb min, eg tok 56 wunderbaumer i i dag, bare på gøy, hehe:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Robert MObb min, eg tok 56 wunderbaumer i i dag, bare på gøy, hehe:D:D 56 Wunderbaumer???? inn i grønneste granskauen... den bilen må lukte på 5000 mils avstand... er overraska over at jeg ikke kan lukte den her i Haugesund.... må kjenne etter når jeg kommer ut igjen :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by HemiCuda 56 Wunderbaumer???? inn i grønneste granskauen... den bilen må lukte på 5000 mils avstand... er overraska over at jeg ikke kan lukte den her i Haugesund.... må kjenne etter når jeg kommer ut igjen :D Hehe, jeg hadde ALDRI hatt dem om de luktet!!! De er såpass gammel at de heldigvis er tom for lukt, jeg fikk dem med bilcrossbilen min, men teknisk kontrollant likte ikke at jeg hadde dem i på løpet, og truet med disking, så jeg hv dem ut..... Fant ut eg må ha litt show i volvon:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Burnout blir ikke lagt i så mye mer enn 10.000 for bilen asså...det med wunderbaumen.hmm skal isje være harry volvo råner men litt småharry blir det nok siden det er første bilen og alt må testet..Men kommer isje akkurat til å kjøre rundt å spille helt i min nye corolla 1.6 da:D Alle som har Rolla som førstebil er helter, så du trenger ikke å spille helt :D :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg