Audunius Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Originally posted by pahf Hva faen du skal med en kappskive egentlig ? Aldri hørt om å kappe fjører før? Om man har et stramt budsjett, og SKAL senke bil, så kapper man.. Sparer 1500 - 2000 på det. Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 spørs hvor på bilen neon lyset skal monteres da. men jeg vet at microplex selger kaldkatode (nesten som neon bare tynnere og de lyser mer) det kan moddes på. gjorde det ver forsterkeren min jeg funka fett. men tror ikke det er noe spess og bruke utapå bilen. ikke det at jeg ville gjort det på en gammal rusten rolla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 skal ha neon lys men ikke på en gammel driter,må vente til jeg får meg en skikkelig bil;) Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg