Gå til innhold

Iskjøring i Hedmark; Lisjøen, Tørråssjøen, Malisjøen og Vurrusjøen. 2005-2007

Ranger emnet

Skody

Anbefalte innlegg

laas: Har fått en cd av turbosaabfolka. Ligg en snutt på sia dems også i litt lavere kvalitet. http://www.infamous-motorsport.com/isracing.htm :)

Ellers skal jeg til eieren av kameraet jeg holdt i i dag i morra (bra setningsoppbygging :D ). Se hva det blir til. Vi kan jo ta det på PM og utveksle filer :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fine bilder! Noen som har sjekket status for både Lisjøen og Tørråssjøen i morra? Jeg har ikke prata med noen banemannskaper. Nå snør det jo også... Spørs litt på hvor bløtt det blir i morra også. I tillegg til snøfallet..

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har valgt å stenge Tøråssjøen i dag (Søndag 5 februar) grunnet litt sørpe utenfor deposvingen. Det er helt ufarlig, men hvis man hadde kjørt der i dag så hadde det endt med overvann og trolig stenging utover dagen.

Det skal bores hull og vanne banen.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi håper på at bana på Tøråssjøen er åpen til helga, kommer an på vær og føre forhold.

jobber med saken.

volvo v40 T4 - nissan king cab 4x4 turbo - opel kadett c 2,0i - vw boble 1302 - vw golf gti rabbit - suzuki rm 250 - corvette sport - corvette lat - ford 4600 - ford 6610 4x4 trima 1610 - jonsered 535 - jonsered turbo - kompressor matet spikerpistol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tar turen til Tøråssjøen eller Lisjøen til helga igjen? Jeg MÅ nedover til ei av banene, har ventet lenge nok på å få sladde litt nå :D

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har flere bilder/filmer fra tørråssjøen og legge ut..?

volvo v40 T4 - nissan king cab 4x4 turbo - opel kadett c 2,0i - vw boble 1302 - vw golf gti rabbit - suzuki rm 250 - corvette sport - corvette lat - ford 4600 - ford 6610 4x4 trima 1610 - jonsered 535 - jonsered turbo - kompressor matet spikerpistol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ikke noe kjøring på Tørråssjøen til helgen, på grunn av overvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår