Gå til innhold

Iskjøring i Hedmark; Lisjøen, Tørråssjøen, Malisjøen og Vurrusjøen. 2005-2007

Ranger emnet

Skody

Anbefalte innlegg

• Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pøsjda. Er bare "wannabe wrc-rally" en gang. Har finni meg en fin lun skråning i skogen med panoramautsikt med utsikter til masse :drive2 .

Og rundt bålet med ei tyrkerflaske skal jeg nok kose meg sammen med noen dårlige kamerater.. cheers :???: ... :puke :shake

"Wannabe rallysjåfør" kan jeg leke selv hver helg. :driving

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper å lese litt mellom linjene. Hint: Se på kalendern ;) hmm... nei, vent nå litt. Det stemmer heller ikke. Rally Norway er jo ferdig i Solør i dag! Jaok.

Som alltid står kontaktperson oppført i første post i denne tråden. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt flere råk som det kommer mye vann opp av på tørråssjøen. blir nok mest trolig

ikke mere kjøring der denne sesongen. overvann på hele sjøen nå, selv med bare mye minusgrader.

volvo v40 T4 - nissan king cab 4x4 turbo - opel kadett c 2,0i - vw boble 1302 - vw golf gti rabbit - suzuki rm 250 - corvette sport - corvette lat - ford 4600 - ford 6610 4x4 trima 1610 - jonsered 535 - jonsered turbo - kompressor matet spikerpistol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår