Gå til innhold

Iskjøring i Hedmark; Lisjøen, Tørråssjøen, Malisjøen og Vurrusjøen. 2005-2007

Ranger emnet

Skody

Anbefalte innlegg

• Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Je har ikke lagt ut noe film enda.. men filmen er ferdig redigert, 1time lang.. (Jævelig dårlig egentlig.. men er første filmen jeg noen gang har prøvd på så da :p) Er bare med film fra folk jeg kjenner.. så dvs bare biler jeg kjenner til osv.. Får jeg årna noe plass og legge den ut.. Så legger jeg den ut ;)

87- Peugeot 205 gti i16v (200hk++)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skal de som stiller opp ha cred, men ved å stå som arrangør av et arrangement som dette så er de også ansvarlige for uhell som dette. Det hjelper ikke om dette var aldri så uforskyldt. Det skal bare ikke skje, og det finnes ingen unnskyldning!

Hva om dette ikke hadde vært en traktor, men en rallybil uten takluke og med sjøføren spent fast med 6-punkts og hjelm. Da hjelper det jævlig lite at noen har vært snille og stilt banen til disposisjon. Det er episoder som dette som gjør at isbanekjøring får et dårlig rykte. Tviler på at politikere som i utgangspunktet er negative til dette tenker: "Ja ja, slikt kan jo skje..."

Nei, takke meg til proffe folk som på Gol. Det får heller koste litt ekstra...

Bare så dritt at kommunen der oppe har bestemt (i år) at INGEN Gatebiler får kjøre på isen der.... :(

-Kenneth

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 9 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår