Gå til innhold

Iskjøring i Hedmark; Lisjøen, Tørråssjøen, Malisjøen og Vurrusjøen. 2005-2007

Ranger emnet

Skody

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er klar til helga igjen

vi må vel krenge litt med volvo'n i svinga. Litt som den her kanskje babyhmm? 242'n er ikke så pen, men den funker

Kan alle som skal kjøre til helga stikke å kjøpe seg et solid tau? vi har ødelagt et par tau på noen helger nå, og det er ikke pga av vi har stått fast i snøen. (kremt)

Zeeker - The Only One

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

No liv der oppe i morra?

I så fall stikker jeg innom.

Skal opp til Engerdal i morra på jobb å drar hjemover rundt kl18 så ser dere en sølv Transit Connect i godt driv med JD på siden er det nok meg så da er det bare og hilse.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers gjør det meg ingenting med litt kniving på bana med andre ispiggere. Er ikke så morsomt å være den som kjører raskest på sjøen hele dagen. I fjor ble vi tilogmed frakjørt av to skabber! Riktignok hadde den ene tullbo, men den andre rævkjørte oss med takstativet på! Får skylde på at vi bare hadde to ishjul dengang da ... *ro ro til fiskeskjær*

Skody: Tullbosaaben er dessverre degradert til delebil inneværende sesong... men satt kun to ishjul på den og :P

Til helga blir den tunge diesel automat-merca bytta ut mot en lettere og høylytt opel med to stk ishjul (hvis jeg får plass til de ishjula) :P

Forøverig blir det et lite styremøte på Tørråssjøen lørdag morgen der følgende forslag (m.m.) skal stemmes over:

20 kr dagen per dag for medl,

50 kr dagen for ikke medl

50 kr for medlemskap

Dvs etter to dager er medlemskapet inntjent :P

NT Motorklubb - Tørråssjøen Isbanekjøring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skody: Tullbosaaben er dessverre degradert til delebil inneværende sesong... men satt kun to ishjul på den og :P

Til helga blir den tunge diesel automat-merca bytta ut mot en lettere og høylytt opel med to stk ishjul (hvis jeg får plass til de ishjula) så da kan vi jo se hvor mange svinger dere klarer å holde følge :P

Forøverig blir det et lite styremøte på Tørråssjøen lørdag morgen der følgende forslag (m.m.) skal stemmes over:

20 kr dagen per dag for medl,

50 kr dagen for ikke medl

50 kr for medlemskap

Dvs etter to dager er medlemskapet inntjent :P

Med på den... Tenkte å svinge opp å se på "føret" der oppe på lørdag. når er det folk der oppe på lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilio: Vurrusjøen er dobbelt så lang, litt bredere og flere rå svingcomboer. Ulempen er at du må legge på 1,5 time (lovlig fart;-) Men det er det verdt. Baneprisen utgjør heller ingenting når du bruker minst én tank på bana og x tanker på t/r.

EDIT: Vurrusjøen er litt mer som Hebbes mtp brøyting og trekking.

168.8 km 2 t 2 min - Oslo - Tørråssjøen

286.1 km 3 t 35 min - Oslo - Vurrusjøen

Gule sider er din venn.

PS! Hvor tidlig gidder dere å stå opp og reise da? ;) I første innlegg står det åpningstider og priser etc...

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ihvertfall på Tørråssjøen på Søndag, tenkte som sagt å se an føret litt på lørdag. Jeg kan da se etter hvordan nedkjøringa på sjøen er. Det er ingen bakker eller noe sånt ned på sjøen, men muli noe humpete, har vært det før om åra.

Men detta veit sikkert noen mere om som har vært der alt i år. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg husker fra søndag var det ikke spesielt humpete på Tørråssjøen da. Men nå kjører vi ikke blodsenka isbiler heller.

PS! Sett på org.fjører du, SuperComp. Da legger den seg over på ytterhjula i svingene. Og ta ut plastinnerskjermene hvis du har store ishjul!

Bilforumet.no
Super Moderator
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det har blitt noe særlig varmegrader oppe på tørråssjøen idag.. e ihvertall ett par BLÅ på Flisa nå.

Skody : Det ble 40mm Senkefjærer, putta i noen gummiputer å fikk satt fast de, er ihvertfall grei plass til 195/65-15 vinterhjul nå. skal se på ishjula imårra, så håper ikke de er KJEMPE store, for da må jeg skru IGJEN... svarte fa"#¤¤#"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott takk skal ta et rådslag med gutta.

Er det oppe hver helg?

Hei, tar dere turen nå i helga eller? Jeg og Zeeker har satt av søndagen da han skal drikke seg lettvinn (på dagen?!) i morra. Men hvis dere drar drar med dere tre stk halvgromme skysser måå jeg jo nedover. Om jeg så må kjøre Kadett 1.1L! :deng

Bilforumet.no
Super Moderator
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår