Gå til innhold

Iskjøring i Hedmark; Lisjøen, Tørråssjøen, Malisjøen og Vurrusjøen. 2005-2007

Ranger emnet

Skody

Anbefalte innlegg

• Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har så jævla uflaks.... sist røyk akslingen som driver ojlepumpa & fordeler`n tvers av, og falt ned i bunnpanna på ca 5000 omdr. så da prakk jo hele forbanna blokka, kun 3stempler som var hele, og toppen da. nå sist lørdag må det ha løsna en bit av stemplet eller noe, for hele sylinder 4 var sprekt fra bunn og nesten helt opp til toppen. så råden var av og stmplet knust, hull på begge sider av blokka da også. men men.,. moro LELL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stivare er stor fare for at jeg og Zeeker tar en tur nå til helga. Vet ikke hvilken dag enda da jeg skal måke hyttetak den andre dagen.

Har dere fått regulert åpningstidene? Hvordan er trafikken på lør/søn for tiden?

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med en gang det er turbo i bilde så trur jeg volvo`n rynker på nesa & lager noe dritt. hehe.. virker sånn.. 8måneder pr nyoverhalt motor er litt lite...

Å det har ingen ting med bruken og gjøre? hehehe

Godt og høre folk bruker bilene sine :drive2

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår