Gå til innhold

Har 110.000kr, trenger bil

Ranger emnet

Jonaldo

Anbefalte innlegg

Volvoen ser veldig pen ut. Har kikket på den noen ganger....

Prisen er desverre litt i overkant av det jeg gidder å bruke på bil nå.

Sliter veldig med å velge bil. Har fått prisene dit jeg vil ha dem på begge, så spørsmålet er om jeg trenger 4x4 og hvor mye jeg vil tape på Audi'n hvis jeg har den i feks to år. Jeep'en får jeg for 85.000kr med bakseter og har kun rullet 180.000km. Begge biler er EU-godkjent i januar.

Endel dårligere plass baki Audi enn Jeep, men billigere å fylle tanken på Audi'n.

Begge leveres med bra dekk og felger.

damndamn Hjelp damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt Jeep Cherokee, og det er den beste bilen jeg har hatt til nå, av ca. totalt 10 biler. Hadde ikke et eneste problem med den, men den var jo stellt bra med. Er solide og komfortable biler med skuddsikre motorer (utenom 2.1 tdi'n). Sålenge du skifter regelmessig olje, er motorene helt topp og veldig slitesterke. Jeg stemmer altså for Jeepen (Grand Cherokee er jo kongebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut Waagelig!

Tror hvertfall jeg vil tape mindre på Jeep'n enn Audien.

85.000,- er ikke noe dårlig pris for en 5-seter syntes jeg. Nye s/v dekk/felger også.

Audi'n får jeg for 83.000,- (prutet fra 93.000,-), men det er jo laaangt over listepris for disse bilene. Lett å la seg lure av styling og felger, men bilen er jo også tatt veldig godt vare på.

Klør godt i hjernen nå..... Vil kjøpe bil i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut Waagelig!

Tror hvertfall jeg vil tape mindre på Jeep'n enn Audien.

85.000,- er ikke noe dårlig pris for en 5-seter syntes jeg. Nye s/v dekk/felger også.

Audi'n får jeg for 83.000,- (prutet fra 93.000,-), men det er jo laaangt over listepris for disse bilene. Lett å la seg lure av styling og felger, men bilen er jo også tatt veldig godt vare på.

Klør godt i hjernen nå..... Vil kjøpe bil i morgen!

I mine øyne er ikke audi interessant før du kommer opp i 99modeller +. Audien som du snakker om her virker egentlig som en kjip gammal audi som er fresha opp litt. Mener du får mye mer for pengene i Jeepen, dette er jo en luksus direktørbil :usa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa har hatt samme Audi 80 Avant siden 97 og er storfornøyd, så er ikke redd for å kjøpe Audi. Problemet er bare om den er verdt det.....

Jeep er jo et kurant amerikansk merke, men motoren er det vel Chrysler som har levert. Ikke akkurat Best i Test når det gjelder driftsikkerhet.....

Drivstoffkostnadene på 4.0 literen blir nok merkbart også, men det er jo nesten verdt lyden fra 6'eren.

Er jo litt mere konge på veien/skogen/jordet i en Cherokee da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte tilbake Jeep'en i dag og fikk tilbake pengene.

Noe kødd med registreringsdatoen gjørde at jeg ikke kunne montere bakseter før Juli 06. Dette var noe annet enn både selger og Biltilsynet opplyste om.

Bilen ble tydeligvis importert i 1995 men registrert første gang i 1996......

Dessuten var det endel småplukk på bilen. Har jobbet på den hele helga, for så å gi den fra meg. Snakk om tapsprosjekt!

Jakter nå på bil igjen :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Audi 200 20v Avant til salgs.

Den har kansje gått litt langt for deg, men den er meget godt holdt...

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=901188

Audi V8 4,2 -92, VW Golf cab -87, VW Vento -96, VW Golf 1 Formel E -82,

VW Golf 4 Tdi -01

x-Audi 200 Tq 20v Avant -90, x-Audi quattro -82, x-VW Passat -93, x-VW Polo -82

x- VW Boble -69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Audi 200 20v Avant til salgs.

Den har kansje gått litt langt for deg, men den er meget godt holdt...

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=901188

Har kikket på den annonsen maaange ganger, men får ikke lurt meg selv til å like karosseriet på de bilen........ Synd, for inni der et sted er det jo en sinnsykt bra bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider