MercFreak Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 er det meninga at lesjøfors fjører skal senke noe i det hele tatt? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 ja. men så må du tenke at gamle ihjelkjørte fjører som har sitti på bilen i 15-20 år er ganske sammenpressa da Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 jeg har hatt biler med nye orginale fjører som har vært lavere jeg ass Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Drittfjører, ble nesten ikke lavere i det hele tatt, har kappet mine 2 runder foran å bak je, da ble den passe med 19" felger. Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Jeg målte min med tommestokk før og etter senking! fra bakken og opp til skjermbue kanten..og det stemte ganske nøyaktig med at den ble senka litt over 40mm! har vel detti ned til 45mm nå. Parkerer du en klin original bil ved siden av en med lesjøfors så ser du forskjell..men ikke uten happyhappy Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Er litt merkelig dette her.. Men eneste er vel å ta et par ringer (men ikke overdriv!) Da blir du fortere merket.. vis du klarer og skjule det i det hele tatt. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 har aldri sett noen som har hatt dette problemet me at de fjærene ikke senker noe jeg! vet om 4-5 stykk som har senket nå i det siste og de bilene subber jo nesten neddi bakken! å det er orginale senkefjærer!(altså ikke kappa) likens er det med bilen min også! men det som er enda rarere er at viss jeg kjører 740n min og parkerer vedsiden av senka 240er så er min bil 10cm lavere enn de! også 10cm lavere enn orginale 740er! og jeg har orginale fjærer på 740n min! shønner ikke hvordan! lite sansyneli at fjærene har døtte sammen så mye! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 eller kjøp coilovers Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 har aldri sett noen som har hatt dette problemet me at de fjærene ikke senker noe jeg! vet om 4-5 stykk som har senket nå i det siste og de bilene subber jo nesten neddi bakken! å det er orginale senkefjærer!(altså ikke kappa) likens er det med bilen min også! men det som er enda rarere er at viss jeg kjører 740n min og parkerer vedsiden av senka 240er så er min bil 10cm lavere enn de! også 10cm lavere enn orginale 740er! og jeg har orginale fjærer på 740n min! shønner ikke hvordan! lite sansyneli at fjærene har døtte sammen så mye! ja, samme sier jeg!! jeg merket i uken at jeg har tatt nedi med "stag bærebru", som nok h ar reddet bunnpannen min :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 tengte å bestille 45mm lesjøfors senkefjærer nå på mandag! har sedd på andre at det blir no bra forskjell fra en orginal å en som er senket med 45mm lesjøfors ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 eller kjøp coilovers 1. det er ikke godkjent 2. det koster 8-9000kr pr stykk forran Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Jeg målte min med tommestokk før og etter senking! fra bakken og opp til skjermbue kanten..og det stemte ganske nøyaktig med at den ble senka litt over 40mm! har vel detti ned til 45mm nå. Parkerer du en klin original bil ved siden av en med lesjøfors så ser du forskjell..men ikke uten happyhappy skulle jeg målt før og etter, så ville jeg barre opplevd at den hadde blitt 10cm høyere ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 skulle jeg målt før og etter, så ville jeg barre opplevd at den hadde blitt 10cm høyere ;) kjører du på mim felgene fremdeles? dekkdimmensjonen din var jo rimelig feil! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hvor mye er denne kappet? Nemlig, ingen ting! Heist opp foran til og med. Syntes det ble for stygt da den hang på nesen med lesjøfors fjærene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 kjører du på mim felgene fremdeles?dekkdimmensjonen din var jo rimelig feil! mim felga er solgt, testa no eiker felger med 215/45 dekk i faktisk Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg