Gå til innhold

lesjøfors

Ranger emnet

MercFreak

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dekkstrekk og fjørkapping kan vi vel ærlig talt overlate til vw og japsefolket...eller?

dekkstrekk, mja du kan overlate hva du vil av ditt til hvem du vil for min del, men fjærkapping!? har kun sett en håndfull volvoer som ser senka ut med urørte fjører, så der er det litt vanskelig å sette 1 av 100 som mal? slik ser hvertfall jeg det..

uansett, det med dekkstrekk kommer ann på felgen, og ikke merket..spør du meg, er f.eks nebula en felg som passer godt med litt strekk, men polaris og R's er heller finere med litt "baluun"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom til trødelag å kjøp senkesett da! virker som at det er hær oppe en får de som gjør at bilene blir senka! uten å kappe! slik som min gamle 240!

denne er urørt og de andre 240ene i nærmiljøet hær er like lave og da er ikke fjærene kappa!

Bilde021.jpg[/img]

Bilde022.jpg[/img]

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smak å behag!!!

noen vil ha lave å feite biler, noen vil ha høye å, kjedelige biler,

je stemmer på lavest mulig, med store breie felger.

det er min smak, kan ikke diskuteres!!

hever je opp igjen bilen min så hadde je ikke kjørt med den.

synes den er passe lav.

DSCN2881.jpg

her har je 45mm senkesett som er kappet 2 runder, er enda litt lavere nå enn på bildet, syns det er passe je, 8,5x19" fyller bua veldig bra:)

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smak å behag!!!

noen vil ha lave å feite biler, noen vil ha høye å, kjedelige biler,

je stemmer på lavest mulig, med store breie felger.

det er min smak, kan ikke diskuteres!!

hever je opp igjen bilen min så hadde je ikke kjørt med den.

synes den er passe lav.

DSCN2881.jpg

her har je 45mm senkesett som er kappet 2 runder, er enda litt lavere nå enn på bildet, syns det er passe je, 8,5x19" fyller bua veldig bra:)

Og du er klar for litt kjøring på Rudskogen til sommern du?:D

Fast, faster, to fast, DEAD!

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja husker den rekka ned mot premieutdelinga på Ål-treffet i fjor. Jeg og Texascom lå bak 240tic, brukte jo en liten evighet på å komme seg ned! Sjøl med en som dirigerte tok det nedi flere ganger! :lol

Mao. så lav bil er ikke mye praktisk.

Min mening er at 45 millimeter senk er mer enn greit nok. Kappe fjører hører ingen plass hjemme.

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min påstand på at lav bil IKKE er praktisk... Tar litt tid å kjøre frem på treff også, eller ikke litt - men lang... hehe

Volvo_original: Du har vel ligget i kø på treff du?

tt.jpg

Takk til 245_original for bildet :D

hvorfor skal man ha 240 for at den skal være pratkisk? den motoren du har bruker vel rundt 3 liter på mila også, er det pratkisk eller? skulle jeghatt praktisk bil hadde jeg kjøpt varebil...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider