MercFreak Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 det hender seg man skal inn på en og annen parkeringsplass. slike du står på når du råneprater! veit ikke hvor du kommer fra, men her i distriktet må man ikke over fortauskanter for og komme inn på parkeringsplasser, har lager dem nemlig nedsenkinger i fartaua for sånt... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Subber det ikke litegrann er det ikke lavt nok, det er min mening. Kjører daglig A4 som er senket 70-80 mm, og det går helt fint om en bruker huet. At det ikke er praktisk eller komfortabelt er en helt annen sak, noe må en ofre for utseendet og svingegenskapene. Innrømmer at det kan være deilig komfortabelt å kjøre normalsenket bil (les 40 mm), men når det kommer til stykket er det verste jeg ser biler med store felger hvor en kan putte knyttneven mellom dekk og felg. Skjermkant og dekk skal ligge kant i kant, og ikke mer enn en finger bør få plass. Men det er klart, noen er tydeligvis villig til å ofre mer enn andre, sånn er det bare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 er det noen som har spurt om å få legge ut det bilde????? å får det andre så drit je i å andre sier, min smak kan ikke diskuteres med meg. desutten var fangeren reparert å nylakkert 3 dager etter.... men, noen vil ha høye biler, greit det, men åffer i helvette skal folk rakke ned på andre som faktisk vil ha lav bil????????? kommer frem nesten alle steder je, kjørte på bil 40000 i sommer, uten en ripe. kun fangeren da, men den ble som sagt fiksa etter 3 dager. skjønner ikke poenget med å diskutere sånn je, ren misunnelse! Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Tror denne tråden burde slettes je, folk blir bare uvenner her, har jo kun godt over til diskusjon om hva folk lik å itte, diskutere smak å behag er JALLLA opp til en hver, je å LMS vil ha lave biler. oss om det!!! Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Enig...vi kan vel egentlig slå en strek over detta nå, hehe..var moro så lenge det varte da!;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jaggu... Og misunnelse er det ikke ;) Få bort tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 nei, ikke fjern tråden, fjern evnt. useriøse OT innlegg. men, jeg synestikke denne tråden var så OT som vanlig :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Er nesten ikke OT i det hele tatt... Bare ON topic som du sier DaButcher ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg liker oxo lave biler, det skal subbe litt her og der, og til de som vil ha praktisk bil, kast volvoen og kjøp toyota hiace, den er praktisk, ikke en gammal 240. Kan ikke si jeg ser noe som er spessielt praktisk med 240, ruster gjenvt og trutt, bruker over 1 liter mila, ræva veigrep om vinteren på bakhjula, så praktisk blir den nok aldri, 245 er vel det beste man får, 242 er helt på trynet. Så lek med volvoen og bruk noe annet til hytta. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jeg liker oxo lave biler, det skal subbe litt her og der, og til de som vil ha praktisk bil, kast volvoen og kjøp toyota hiace, den er praktisk, ikke en gammal 240. Kan ikke si jeg ser noe som er spessielt praktisk med 240, ruster gjenvt og trutt, bruker over 1 liter mila, ræva veigrep om vinteren på bakhjula, så praktisk blir den nok aldri, 245 er vel det beste man får, 242 er helt på trynet. Så lek med volvoen og bruk noe annet til hytta. 240 er en praktisk bil på den måten at den er ikke så dyr til innkjøp, og det er billige deler.. Samtidig at du får traktor for pengene.. da kan du godt kjøre på fortauskanter, jorder, busker og mindre trær om det er nødvendig.. Og avogtil er man ut i buskene for å ha det morro :P Da ikke med pene biler.. men med dem helt standar topp høye.. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Er nesten ikke OT i det hele tatt... Bare ON topic som du sier DaButcher ;) Dårlig med OT her ja...eneste som er litt leit er at det til slutt blei mere krangel enn diskusjon, hehe. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Det er jo det vanlige :) Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Dette gikk litt utenpå det vanlige, tok litt av ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Bare litt:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Bilen til 240tic er ikkje akkurat ment for gress nei, hehe.. Var ikkje så kult å se på når han skulle ned og motta premie på Åltreffet ;) Men han om det, biler skal være lave og det er bra noen ofrer seg :D Texascom er "heldig" (smart?), som har en bil som passer uten kappete fjærer.. Syns hele stilen på bilen er bra som den er. Min bil er for høy med ukappete Lesjöfors, tenker å ta en runde eller to bak for å få den litt ned.. GLTen vi kjørte til Ål var kappet noen ringer foran, og en del bak :D Men den hadde ingen problemer på gresset oppe langs gjerdet.. Egentlig syns eg at alt skal være godkjent, men når du ikkje får normale senkesett er det "lov" å kappe litt.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg