Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Noen som har tips til hvilken dumpventil eller pop off eller hva vi skal kalle d til civic'n min? tenkte på mest å råest lyd?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 den rfl dumpen.. turbox rfl el no.. litt tøff :P el så har jo stian en til salgs tror jeg? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 den rfl dumpen.. turbox rfl el no.. litt tøff :P el så har jo stian en til salgs tror jeg? Noe som har sitti i en CORRADO skal j ikke ha....hehehe knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Ring Powerzone og snakk med Fredrik ;) Han har VTi Turbo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 HKS sin SSQV eller noen av Greddy/Trust sine er vel en ganske vanlig anbefaling, men se opp for kopier! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg har er dump liggende som du kan få billig av meg, den poffa bra 0,5trykk på cherryen. Bare å sende pm Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 HKS sin SSQV eller noen av Greddy/Trust sine er vel en ganske vanlig anbefaling, men se opp for kopier! Jeg hadde Greddy Type R, fungerte fint, men er vel kansje ikke den beste for de som er ute etter mest mulig lyd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 J vil ha en som gir best mulig lyd men uten at den gjør noen skade osv....har hørt at velger du feil type kan d være skadelig på enten turbo eller motor??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Har du en ventil som er alt for stram så slipper den jo ikke ut trykket, noe som resulterer i slitasje på turbo. Har du en som er for slapp så slipper den ut trykket for tidlig, resultater er fint lite turbotrykk, og enda mindre morro ;) Skal Tor Erling skru for deg, så regner jeg med at han har bestillt deler til deg og, skaffer deg helt sikkert en grei ventil også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Har du en ventil som er alt for stram så slipper den jo ikke ut trykket, noe som resulterer i slitasje på turbo. Har du en som er for slapp så slipper den ut trykket for tidlig, resultater er fint lite turbotrykk, og enda mindre morro ;)Skal Tor Erling skru for deg, så regner jeg med at han har bestillt deler til deg og, skaffer deg helt sikkert en grei ventil også ;) Ja satse på det:D Men tenkte kanskje d var noen andre med erfaring å vet hva som er bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Kjøp en med kvitre lyd...;) Greddy type R eller no... Sånn som han med den Orange supraen har... *Tenke hardt på navnet* Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Kjøp en med kvitre lyd...;) Greddy type R eller no... Sånn som han med den Orange supraen har... *Tenke hardt på navnet* Ville d fungere på så lavt trykk da? Uansett så sitter jeg med en blitz ventil nå...noe kjennskap til den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 For d er sånn kvittre lyd jeg er ute etter:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Nei, har ikke no kjennskap til den... Veit bare att HKS, GReddy og de jappse dumpene er de som lager kvitre lyd....;) Blitz er vel som jeg veit om japansk, så kan vel hende du har vært heldig..! Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Nei, har ikke no kjennskap til den... Veit bare att HKS, GReddy og de jappse dumpene er de som lager kvitre lyd....;) Blitz er vel som jeg veit om japansk, så kan vel hende du har vært heldig..! Tror ikke du får kvittre lyd sånn uten videre skjønner du:( Er d ingen andre som har erfaring på d området da?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg