Gå til innhold

Dumpventil til Civic Turbo

Flippin

Anbefalte innlegg

Kan få det ved å kjøre med åpent luftfilter og ikke no dump og, ja... Da stopper lufta når du slipper gassen og går tilbake gjennom den ene impelleren som slisser opp lufta og lager den knegginga... Men Andreas Vaa, har ikke 800Hk i den supraen sin, og hans HKS Race Blow Off klarer 800hk før det er stopp... Så er nok ventiler som lager sånn lyd også, ja...

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som har sitti i en CORRADO skal j ikke ha....hehehe knock

nei for det har du ikke stor nok kuk til å takle, **** :D

Skal du ha en dump som kvittrer velger du greddy type RS eller S.

Men når du har turbo så strammer du den dumpen du ender med som værst, og lar wastegate og returluft lage lyden!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei for det har du ikke stor nok kuk til å takle, **** :D

Skal du ha en dump som kvittrer velger du greddy type RS eller S.

Men når du har turbo så strammer du den dumpen du ender med som værst, og lar wastegate og returluft lage lyden!

Har FOR stor kuk til å takle det mener du vel??:D Å hva gjør en corrado pølse som deg her på honda forumet å snoker etter?? hehehe :ex_machin

Gjør du d på den måten sliter du visst turbo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal du ha den lyden på 1.6'en din med såpass lavt ladetrykk så er det nok eneste måten. Men drit nå i hele lyden! Makan til fjortiss opplegg. Få det heller til og fungere før du begynner og bekymre deg om lyder ;)

Hehehe! Jeg venta på et innlegg fra deg:D du asså:D

Fungere kommer d til å gjøre uansett....å j tar ting på forhånd jeg:D

Men sliter ikke det noe jævlig a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så sitter jeg med en blitz ventil nå...noe kjennskap til den??

Er produktet JDM er det bra ;) Nei, fra fakta til alvor - produktene som lages i Japan er etter min mening ofte en klasse høyere hva gjelder kvalitet, kvalitetskontroll, fitment ifht. tilsvarende fra Amerika / Europa; med noen få hederlige unntak, selvfølgelig (merk at hele innlegget er spekulasjon fra min side).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er produktet JDM er det bra ;) Nei, fra fakta til alvor - produktene som lages i Japan er etter min mening ofte en klasse høyere hva gjelder kvalitet, kvalitetskontroll, fitment ifht. tilsvarende fra Amerika / Europa; med noen få hederlige unntak, selvfølgelig (merk at hele innlegget er spekulasjon fra min side).

Så blitz er ikke japansk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke no kjennskap til den... Veit bare att HKS, GReddy og de jappse dumpene er de som lager kvitre lyd....;) Blitz er vel som jeg veit om japansk, så kan vel hende du har vært heldig..!

Er nok ikke bare japansk du.. Det kommer helt ann på motoren din.. JHS sin Greddy Type R 'kvitret' ikke, men på Vaa sin Supra, så gjør den det.. Helt avhengig av turbotrykket ditt osv..

Kan jo også nevne at Forge ikke er japansk, og den lager jo den lyden og er mye brukt blant cosworth'er og VAG biler.. TurboXS RFL er en kjedelig dump spør du meg.. Lager høy lyd ja, men blir lei den lyden etterhvert også..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider