Gå til innhold

Senkesett til volvo 240

Ranger emnet

Volvo_stian

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er vel kanskje å foregripe begivenhetene litt? Basert bare på en uttalelse/spørsmål fra en (fjortis?) om senkning av biler?

Slapp helt av, du får fortsatt godkjent modifiseringer på bilen din, bare det er typegodkjent av produsenten, eller du har TÜV papirer på dette.

Du burde bare være glad for at noen passer på at ting går riktig for seg. Tenk for et helv&¤% det hadde blitt dersom Per, Pål og Espen hadde fått modifisere fritt og uten hemninger rundt om! Da hadde det vært lite trafikksikkerhet på våre veier.

Glenn

Du kan like gjerne la være og svare på ting.. Alt som blir skrevet blir ikke skrevet til deg da.. Om du kaller meg fjortiss så kan du jo sjekke ut 2 ganger før du snakker da. Slike ting kan du like godt bare holde for deg selv. Var bare ute etter ett konkret svar. Du kan ikke kritisere andre pga ting du mener har gått galt for at folk ikke har fulgt regelverk. Det er ikke vårt ansvar, det får du jo ta opp med di som har hatt pkk på bilen. har hatt kompiser i dødsulykke og andre ulykker jeg og.. Men man kan ikke skylde på slike ting. For du var jo kanskje ikke til stede i dødsulykkene.. Det er greit nok og ha lappen, men hva hjelper det når du ikke har skilt.. Desuten er jo ikke 360 no komf. bil akkurat.. Ser ikke akkurat at du har noen annen bil enn den der..

Jeg har i allefall biler som er godkjente som er senka og andre ting..

Og det er mye tøffere og kjøre rein stil på en bil ikke forskjellige farger.

Kanskje det er sånn dere driver på på eidsvoll og plukker opp småjentene som står og vil sitte på.. da er det jo greit og være fjortisskongen me best fjortissbil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skattenorge i ett nøtteskal.. så dere snakket om skatt og avgifter ett sted her.. greit det er veldig mye avgifter for bileiere.. men det jeg syns er litt for sykt det er att nå har staten vedtatt og innføre skatter og avgifter for melke og juice kartonger.. Er så tåpelig atte jeg må le. Norge altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo_stian, jeg må bare få lov til å le av ditt kommenterende innlegg til GlennK.

Du er tydeligvis ikke klar over risikoen med å kjøre med en usikker bil? Du er vel av de som kjører uten seler fordi de "gnager over skulderen?" Eller fordi "det ikke er noe politi her"??

La meg på presisere at jeg stiller meg på NØYAKTIG samme plass som GlennK i denne saken, og jeg har ikke mistet noe mange venner i bilulykker.

Grunnen til at det kommer regler til hvilket utstyr man får lov til å ha på bilen, er fordi folk som KAN DET, vet at dersom du kjører slik du tydeligvis vil, så utgjør bilen din en fare i trafikken, og jeg vil være sjeleglad for hver biltur jeg har der jeg slipper å møte trafikk*****ER som deg, som tydeligvis kjører med biler som bare passer ett sted, i kverna på opphuggingen.

Det at GlennK antyder at du kan være fjortis greier du fint å underbygge i alle dine poster her nå. Både språk og reaksjon. Jeg håper du en gang vil vokse til og skjønne alvoret i trafikksikkerhet.

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan like gjerne la være og svare på ting.. Alt som blir skrevet blir ikke skrevet til deg da..

Det har jeg aldri trodd heller...

Om du kaller meg fjortiss så kan du jo sjekke ut 2 ganger før du snakker da. Slike ting kan du like godt bare holde for deg selv. Var bare ute etter ett konkret svar.

Kalte deg ikke fjortis, men spurte om du kunne være det, basert på dine tidligere innlegg i denne tråden...

Du kan ikke kritisere andre pga ting du mener har gått galt for at folk ikke har fulgt regelverk. Det er ikke vårt ansvar, det får du jo ta opp med di som har hatt pkk på bilen. har hatt kompiser i dødsulykke og andre ulykker jeg og.. Men man kan ikke skylde på slike ting. For du var jo kanskje ikke til stede i dødsulykkene..

Kritiserer ikke andre for ulykker, men sa at de kunne vært unngått dersom regelverk, forskrifter og lover hadde blitt bedre etterfulgt. Kanskje de til og med kunne vært unngått dersom staten hadde hatt resurser til å følge opp regelverket enda litt grundigere?

Det er greit nok og ha lappen, men hva hjelper det når du ikke har skilt.. Desuten er jo ikke 360 no komf. bil akkurat.. Ser ikke akkurat at du har noen annen bil enn den der..

:hello: Du har neppe kjørt noen 360 noen gang skjønner jeg.. :lol

Bare et tips før du driter deg mer ut... Last ned det bildet jeg har på avataren, og åpne det i f.eks Photoshop og forstørr det noen ganger.. Så kanskje du oppdager at det bildet er manipulert? Tenkt tanken noen gang?

Bildet ble mekket for å se hvordan en E36 fanger ville sett ut på en 360... knock

Men du har helt rett i EN ting da.. nesten i hvertfall.. Volvo 360 er den eneste bilen jeg har på veien akkurat nå.. :pray

Jeg har i allefall biler som er godkjente som er senka og andre ting..

Og det er mye tøffere og kjøre rein stil på en bil ikke forskjellige farger.

Kanskje det er sånn dere driver på på eidsvoll og plukker opp småjentene som står og vil sitte på.. da er det jo greit og være fjortisskongen me best fjortissbil..

Hehe.. Du snakker (skriver) som du har vett til du Volvo_stian... :crazysant

På Eidsvoll gjør de nok mye rart, men jeg har bodd og jobbet i Nordland, og vært mye i både Lofoten og Bodø.. og jeg ville nok ikke ha snakket så høyt om hvor i landet man plukker opp småjenter som vil sitte på... :bump

Forøvrig så er jeg vel blant de eldste brukerene av forumet her, og det er jo innimellom litt morro å lese en del av de direkte tåpelige innleggene som kommer her hver dag, men enkelte ganger så kan det bli LITT for mye av det gode... :cocain:

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Eidsvoll gjør de nok mye rart, men jeg har bodd og jobbet i Nordland, og vært mye i både Lofoten og Bodø.. og jeg ville nok ikke ha snakket så høyt om hvor i landet man plukker opp småjenter som vil sitte på... :bump

Bare en liten ting(morsom spøk da):

Disser du oss i nord? :op Som mosjøværing, helgelending og ekte nordlending tar jeg meg "nesten" nær av det du sier :eek:

Må få si at den yngste jenta jeg har hatt på i min bil faktisk var fylt 5:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten ting(morsom spøk da):

Disser du oss i nord? :op Som mosjøværing, helgelending og ekte nordlending tar jeg meg "nesten" nær av det du sier :eek:

Må få si at den yngste jenta jeg har hatt på i min bil faktisk var fylt 5:op

Greit når dem er så gamle, så sliper du det styre med barnesete. :bump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er nå litt rart at svenskene godkjenner kappa fjærer, og ikke det norske bt?? dem hadde vel ikke godkjent det om det ikke var forsvarlig?? og en kan jo alltids bestille spesialfjærer fra åkrene, da er bilen lav& (lovlig, siden fjæra er så tykk som den skal være og har mange nok vindinger, men senker fortsatt like masse som kappex senkesett som har fjerna 2 runder og fortsatt står fast i skåla). husk det, at så lenge jobben er (evt, ser) forsvarlig utført, så vil ikke biltilsynet ha noen større problem med å godkjenne noe.

samt dokumentasjon, aka t.u.v ;)

"kjør med vett, ligg bredt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger ting nok en gang i TÜV-papirene. Alt som har dokumentasjon fra EU blir somregel godkjent i Norge, mens hjemmesnekra løsninger vil bli slått strengere ned på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er nå litt rart at svenskene godkjenner kappa fjærer, og ikke det norske bt?? dem hadde vel ikke godkjent det om det ikke var forsvarlig?? og en kan jo alltids bestille spesialfjærer fra åkrene, da er bilen lav& (lovlig, siden fjæra er så tykk som den skal være og har mange nok vindinger, men senker fortsatt like masse som kappex senkesett som har fjerna 2 runder og fortsatt står fast i skåla). husk det, at så lenge jobben er (evt, ser) forsvarlig utført, så vil ikke biltilsynet ha noen større problem med å godkjenne noe.

samt dokumentasjon, aka t.u.v ;)

hvor får du TuV papirer på åkrene fjører fra da?

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider