Gå til innhold

Bilder fra messen i Las vegas

Ranger emnet

Opeth

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har vært på CES messen i Las Vegas flere ganger, og jeg kan bare si at det er HELT VILT....

Men rent bilstereomessig så er messen i Sinsheim større.....

Og til dere som "ler" av den nye ampen til RF.... Den er HELT vill....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare: GLEM ALT dere kan om ohm lov, strøm og effekt når det gjelder denne ampen....

Dere kommer til å si: "Hvorfor tenkte jeg ikke på det først" når dere finner ut hvordan denne ampen funker....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare: GLEM ALT dere kan om ohm lov, strøm og effekt når det gjelder denne ampen....

Dere kommer til å si: "Hvorfor tenkte jeg ikke på det først" når dere finner ut hvordan denne ampen funker....

Hallo?? Jeg trodde ikke du skulle tro på dette..

Kan liksom produsere 15kw av 50A.. Om jeg modifiserer en slik til å drive flere slike, la oss si 10 stk.. Da har jeg 150kw med 50A strømtrekk og de 50A kan jeg hente fra en av de 10 som er koblet til denne. Da har jeg plutselig en uendelig og utømmelig energikilde! De har i så fall forandret hele verden med denne greia..

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klippet og limt fra Termpro-forumet skrevet av Bobby Riley:

"You need to throw out what you know about how an amplifier makes power and start over."

"When you see how the amplifier works, you will ask yourself "Why didn't I think of that??!!!"

Du kunne jo vært litt mer oppfinnsom da Tor Steinar, noen kunne jo tro at du vet noe ikke vi andre vet! :crazysant

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider