Gå til innhold

Noen som har kjennskap til denne civicen?

Arnt

Anbefalte innlegg

Disse bildene er tatt i Bergen 1.mai 05, på Laguneparken.(vårmønstringen).

Har iallefall sett den fleire ganger i bergensområdet før.

Har hørt...men bare hørt at den er blitt styla og lakka av ein i bergen, men som sagt bare hørt!!

IMG_1078.jpg

IMG_1079.jpg

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna stygge bilen, går desverre rundt her i hjembyen min, Skien... Etter som jeg har hørt, har han gitt gull og grønne skoger for den oxo... =P Haha....SUCKER!!!!

Er jo et reint sørgelig syn... En ødelagt Civic... :(

Unødvendig å si, smaken er som baken, DELT! Unødvendig og kalle noen for SUCKER fordi du ikke liker bilen hans. Når du rakker ned på andres ting, så er det første symtom på misunnelighet! Faan Tulling!

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du rakker ned på andres ting, så er det første symtom på misunnelighet!

Nå var det ikke nok off-topic i denne tråden fra før, men jeg må bare kommentere dette uttrykket likevel. Uttalelsen man her kommer med synes jeg er så langt på trynet som det er mulig å komme. Det du sier er i praksis dét, at alt man hater har man kjempelyst på selv, og dette synes jeg høres "litt" bakvendt ut. Jeg hater den drittstygge risbøtta av en bil tråden handler om, antakeligvis mest av alle personer i hele verden, men så gjør jeg ikke det likevel? Nå har jeg plutselig lyst på den selv? Tar jeg meg selv som eksempel punkteres dette uttrykket like ens som Hindenburg over Berlin, og jeg er rimelig sikker på at mange andre har det på samme måten - de liker den ikke fordi den er stygg og vil ikke under noen omstendighet eie den selv / bli sett i den / i nærheten av den / være i samme by som den.

Igjen, smak og behag - om noen liker den - hurra for dem, men personlig er jeg fortsatt fast bestemt på at dette er verdens grelleste Civic uansett hva Hr. BurleY tror jeg egentlig mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om det var noen som har kjennskap til denne civicen?

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=949294&username=

en kamerat av meg som importerte den fra tyskland, bilen var slik da han importerte den til norge! vis du vil ha nummeret til han og spørre han ut kan du sende en PM! mener han solgte den for 110000!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ikke nok off-topic i denne tråden fra før, men jeg må bare kommentere dette uttrykket likevel. Uttalelsen man her kommer med synes jeg er så langt på trynet som det er mulig å komme. Det du sier er i praksis dét, at alt man hater har man kjempelyst på selv, og dette synes jeg høres "litt" bakvendt ut. Jeg hater den drittstygge risbøtta av en bil tråden handler om, antakeligvis mest av alle personer i hele verden, men så gjør jeg ikke det likevel? Nå har jeg plutselig lyst på den selv? Tar jeg meg selv som eksempel punkteres dette uttrykket like ens som Hindenburg over Berlin, og jeg er rimelig sikker på at mange andre har det på samme måten - de liker den ikke fordi den er stygg og vil ikke under noen omstendighet eie den selv / bli sett i den / i nærheten av den / være i samme by som den.

Igjen, smak og behag - om noen liker den - hurra for dem, men personlig er jeg fortsatt fast bestemt på at dette er verdens grelleste Civic uansett hva Hr. BurleY tror jeg egentlig mener.

Kan nok være enig i at uttrykket jeg brukte vår tåpelig, men det jeg vil frem til er at det er ikke vitsi og si noe stygt om eieren av bilen bare fordi du ikke liker bilen. Dette gjelder ikke deg Øyvind Ryeng men en ovenfor i tråden. Jeg kommer ikke til og svare mer i denne tråden, synes at jeg har vært nok OT her nå :P:P Liker man ikke bilen og heller ikke har noen konstruktiv kritikk og komme med kan man holde kjeft..... og si at bilen er en av de styggeste som finnes er bla. ikke konstruktiv kritikk! punktum!

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår