Gå til innhold

Radio volum problem på '00 S3!

Ranger emnet

spiffo

Anbefalte innlegg

Har et veldig irriterende problem med S3'en min. Volumet er bare VELDIG høyt hele tiden. Volum knappen er helt på tur, enten ikke noe eller veldig høyt.

Spiller ingen rolle om jeg bruker CD eller Radio. Jeg har S3 uten navi.

Lurte på om noen av dere har hatt samme problem eller vet hva det kan være?

:eek:

Theodor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok vært borti noen tilfeller av dette problemet på orginalradioer ja. Er vel selve volumkontrollen som er defekt,kan det høres ut som. De jeg har vert borti,har vi byttet ut.Bytteradio trenger ikke koste så mye.

Okei, og hvor jobber du? Gjør Møller sånne jobber? Eller er det noe jeg kan bestille og gjøre selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på autorisert Audi verksted jeg. Møller ha bytte ordning på slike deler. Du levere inn den gammle og får en ny. Men det kan godt hende den lar seg reparere av et radio verksted..... det er en løsning et verksted ikke vurderer,men kanskje kan være en rimligere mulighet.

Hva heter radioen,og er det aktive høyttalere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på autorisert Audi verksted jeg. Møller ha bytte ordning på slike deler. Du levere inn den gammle og får en ny. Men det kan godt hende den lar seg reparere av et radio verksted..... det er en løsning et verksted ikke vurderer,men kanskje kan være en rimligere mulighet.

Hva heter radioen,og er det aktive høyttalere?

Vet ikke hva radioen heter. Men det er BOSE systemet til Audi.

Radio

Hvis du ser på den linken der, så er det bilde av radioen jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er Bose system du har,er det aktive høyttalere. Dvs at du ikke kan bruke uorginal spiller og få med alle høyttalere.

Du må nesten høre med møller der du bor om hva de skal ha for en byttespiller.

Eller du kan høre med en radio/tv repparatør om det er noe råd.

Det skal jeg gjøre.. Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider